Pages

14 June 2012

Edisi Mansion : Bathroom

Ini edisi berangan. Dan slps ini akan byk entry ala-ala berangan ni. Harap maklum yer.
Oke. Berangan utk bilik air lak yer.
Aku idamkan bilik air yg cam kat hotel. Idam je lah.  Nak di realisasikan tu entah lah.. Jadi berangan je la yang mampu ye dop. Bajet kena tggi kalo nak bagai bagai camni kan.
Kredit : Agoda 
Kat hotel salu camni kan. Walo kecik, tp leh je muat seme. Sokaaa.

kredit : Here
Simple begini pun oke. Tapi nak meng-reno nyer... ko igt 2,3 kupang?? [eh. ni cam bilik ayor kat hotel SSL yg aku gi kat Taiping tu ari je...]

Begini?
kredit : Here
Tingin gak. Tp myDH tak suka. Tp ye jugak pun. Bila time nak berendam dlm tu? Buat rugi je. Takyah lah hai. Nak camtu gi hotel ja.

Yang camni cam nak masuk dlm kapsul apa je plak. Tp ni aku penah tgk kat Homedeco. Dan aku tau kat mana nak carik. Dan tak la mahal sgt pun (nak pasang la kot mahal)
kredit : here
Tapi camni bes. Simple ja.
kredit : google
Hah! Dah la. Berangan tak sudah sudah.


p/s : Alhamdulillah. Yang dinanti nanti dah tiba. Makanya, skang dah boleh start meriki riki utk buat apa2 yg patut. Duit duit... dimana kau duit.. hoho... Phewww....!

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign