Pages

9 May 2011

~Pasal Nur Kasih-Kongsi-Kung Fu Panda~

Aku tak tau apa kena dgn aku.
Sewaktu seme org tertunggu2 movie ini.

Aku mcm takde perasaan langsung nak tgk.
Apsal ah?
Mungkin sbb aku bkn no.1 fan citer ni ms dia tayang kat TV3.
But then bukan lah aku tk tgk langsung. Ada gak la tgk ulangan dia.
Aku penah gak buat entry pasal ni - mls nak korek. Thn bila tah.
Rasa seme org akan pegi tgk. Dan pitam la tak buleh nak berbual pasal citer ni sbb aku takde keinginan nak tgk. 
Tp ada Mia Sara la dlm citer tu. Aku sker sgt ngan budak cute mute tu. Tkpe..nati ada je la peng donlod utk aku tu. Teheheheh.

Tapi.... tapi... tapi...
Ada tapinya...
Aku tertunggu2 movie ini. Bkn sbb aku peminat tegar Shaheizy Sam. Tp sbb tgk trailer dia napak cam bes. Tp tatau la kut tak bes. Tp mmg nak tgk (berapa byk tapi da.....)
Saya dari Nibong Tebel. Haha.
Lu Langsi Lu Mati !!!

Jadi minggu ni akan berusaha utk dptkan tiket utk tgk ari Jumaat nati.

Dan juga tertunggu tunggu yang ini.

Kung Fu Panda : The Kaboom of Doom.

Ha. Yg ni kesian sket la sbb my dear da ckp 'saya mmg taknak tgk citer katon'
Uwa... napaknya again, kena cop my Dee la. Dulu pun hok yg 1 tgk ngan dia.
No big deal lah. Haha.
Yg ni bila eh. 26 Mei rasanya. Tp tu pun tatau dpt tgk ke tak. Selain sebok ngan event Promosi Kerja Kahwin, sebok gak Kerja Kahwin Kakak Iparku. Selain mak dtg KL on 29hb tu. Hurm....

4 juta komen

yeay.. nk tgk kungfu pandau.. feberet nih... yeayyyy adekah akan wujud panda betina?

yu gi dgn ai je la kak..

CBL :
Tgk dgn yu?? buleh juga. KLCC yok...

me suka kungfu panda yg 1st.. ni yang buat tak sabar nak tgk yang 2nd ni..

Jom join :Nak menang souvenir dari Swiss? Meh join MBS Giveaway

Belog kami :Notre Belle Histoire

CPH :
Jadi marilah kita tgk Kung Fu Panda yg comey ni bersama2 :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign