Pages

21 May 2011

~Pasal Gelas Pink Dan Salih Yaakob~

Semakin lama, semakin tak bersemangat plak aku nak meng go blog nih. Mencikkk. Tkpe. Kalo takde kat sini, makna aku ada kat 'sebelah' la tu.
Ari ni seb bek ada citer utk di buat entry walo aku tetap rasa mcm eh itu pun nak citer ker. Entah ek. Aku rasa mcm skang ni byk menda yg tak patut aku buat citer da jadi citer. Mcm seme nak citer smpai aku sendiri rasa OMG! OMG!
Tkpe. Tkpe. Mebi sekejap je kot perasaan ni. Lagipun aku da ter stuck kat porem cari tu. Tgh duk sedap baca pasal tpt aku nak travel tu nati. Rasa mcm semangat giler walo nak peginya 5 bulan lagi noksss. Gilos.
Oke. Citer utk ari ni.
Aku nak beli can glass coca-cola McD ni. This week kan pink karer. Selain purple aku juga peminat fink, jadi harus la beli.
Pink Karer- Imej Google-

Siang tak dpt beli. Sbb gi KLCC. Org ramai giler. Eh. Nati citer pasal KLCC ni gak. Nyampah tau. Rasa nak pangkah je masuk KLCC tu dah.
Jadi mlm, pas maghrib baru kuar gi Ampang Park beli. Reason mls nak gi drive thru sbb kalo drive thru sure la ayam la abis, beger mc ciken takde, tah pehapa la. Kata 24jam tapi segala bala takde apa kes. Ewah. Marah la plak.
Ok. Maka berpergian la kami ke Ampang Park. Masuk je pintu napak abg jem uolss.. (hahaha. poyo).

Igt nak la gak tgk dgn sapa la dia dtg. Tp tak sempat. Sbb org tak ramai. Maka kami terus kena order. Haih.
Tp aku berselisih la dgn pompuan yg dtg skali ngan dia. Tp tak berapa cam. Adakah gadis yg dikatakan akan mengambil tempat untuk nombor empat? Tak pasti.

Jadi, abis seme kiterang ke Guardian lak. Smbil2 tu sembang2 la ngan my dear
"Eh. Itu la kut dia budak pompuan tu. Kecik tul. Kecik dari saya" Mmg org tu kecik. Aku perasan sbb dia lalu sebelah aku dlm McD tu.
"Tentah anak dia tak?" aku sambung.
Secara kebetulan ada 2 org pompuan jalan sebelah kiterang. Seolah memberi jawapan pada persoalan aku.
"Eh. Itu anak dia la" separuh menjerit okeh pompuan tu cakap. Aku mmg pikir yg derang tu merujuk kpd Abg Jem la. Mungkin derang pun berselisih. Mungkin kawan dia kata itu lah pompuan yg nak kawen dgn dia tu kut.

Entah. Aku pun tak pasti sbb tak berapa nak tgk sgt muka pompuan tu. Rasa mcm dia ni.
Kredit : Here
Tapi kalo si Emi ni, mmg la dia comel je. Buleh katakan kecik je dari aku. Kecik?? Umm..kurus la dari aku. Tp tatau la kut anak dia ke kan. Ceh! nak bergosip. Tp tak pandai. Hahahhah

Paling tak buleh blah masa dlm keta nak balik
"Apsal awak taknak amik gmbr dgn dia? buleh masuk blog" 
Tau je lah kan sapa cakap tu. Choiii....!

2 juta komen

untung abg jem bini dah nak masuk 4.. harap boleh la die laksana.kan tanggungjawab dengan baik..

eda :
Dia rasa buleh la kot. sbb tu dia berani. teheheh :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign