Pages

8 May 2011

~Pasal Lepak Kat Rumah Je~

Hohoho.
Rasanya da lama kot tak melepak2 sepenuhnya di rumah di ari wiken.
Ni bebtul melepak. Sabtu dan Ahad. No window shopping and no jalan2.

Cuma ptg smlm je kejap kuar p tgk umah. Oh. Da mula rasa teruja. Da siap oh. Oh. Oh. Nati itu citer lain beserta dgn gmbr yew.
Mlm kuar gak la tp kejap. Mkn sik lemak n otak2 n minum air limau asam boi kaw kaw sat (ni word my dear sker guna) kat Food Court Jln 222. Ramai giler org oh. Tp aku jarang2 la dtg sini.  Selain crowd,  tpt dia pun mcm err... sapa penah dtg tau la kot. Unless tetiba rasa tingin banget ngan air limau asam boi tu. Limau asam boi dia mmg jenis limau yg di blend. Pastu taruk 3 bijik asam boi yg masin tu. Pergh..minum musim panas2 ni kan mmg la hadoii...nyamannya. (eh. aku tulis pun leh terliur).

Dan Ahad. Mmg bermalas-malasan di rumah la smbil merajinkan diri memasak. Teheehe.
Itu pun nati akan ada entry bergambar. Insyaallah. 
Bkn sng tu aku nak masak utk 2 ari berturut. Tp dek kerana rasa mcm da lama je dapo gas tu tak menjalankan tugas, maka aku pun tugaskan dia. Lagi pun aku pelik, tong gas yg tukar bln Okt 2010 tak abis2 lagi. Hurmm.. Napak nau aku ni 'rajin' memasak kan. Hahahha. Ke aku penah tukar dah? Tk igt oh. Tp biasa kalo aku tukar mmg aku ada tulis la. Lamanya tahan. Tehehehe.

Jadi theme weekend ini adalah - menghabiskan Q time bersama keluarga. Haha. Eh. Walopun cuma suami, tu pun kira keluarga gak kan. hahah.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign