Pages

30 May 2011

~Pasal Teruja Oh Teruja~

Ari ni dpt 2 surat. Aku mmg surat2 kebanyakkannya di alamat ke office. Esp surat2 yg agak 'official'. Tp eh, kadang kawan2 blogger nak bagi 'cenderahati' pun aku kasik alamat office. Terjamin selamatt... Insyallah.

Satu surat bil tepon. Biasa da tu. Bil mmg tak byk da skang. Rasa mcm da wugi plak amik yg plan RM50 pree tu sbb aku tak guna pun buat call smpai RM50. Tkpe la. Tgk cena nati. Tp utk pakai prepaid semula mmg tidak la kan. Kuwasa. Mmg tak kuwasa dah nak topap topap ni (eh.. cop, no offense tau utk org pakai prepaid. Org lain mungkin selesa tp aku ni pemaleh nak topap topap ni. Cam bil ni sonang..trus je byr sebulan sekali)

Then another 1 surat yg buat aku teruja. Yey!. Tk amik gmbr tp ini lah antara kandungannya
We are pleased to inforn you that the construction of the above mentioned project is NEARING COMPLETION and we are in the midst of applying to TNB and SYABAS bla bla bla bla.....
Saja nak capslock kat nearing completion tu.  Bdk Poyo Mmg Camgini. HaHa.

Ini surat suh bayau deposit utiliti utk mansion ai tu. Teeheee.
Mmg retu balik dari K. Lipis sengaja lalu kut DUKE sbb nak tgk umah ni. Tgk mmg da siap! Takde kelambu hijau da mcm aku pegi tgk retu.
My dear lagi la tapehapa. Dia tak pasan. Bleh lak kata 'eh, mana umah kita ni, ni bkn ni..lain ni'.
Padahal itu la dia. Mmg da siap pun. Sbb tu dia mcm tak pasan.
Napak tgh nak betul2 kan paking je.

Korang, korang jgn la bosan yer dgn citer pasal umah ni je kan.
Biasa le. Org baru nak merasa duk umah sendiri. Mengkeme da lama dok umah sendiri dah. Siap ada 2,3 bijik dah. Dari umah takde tanah, da beli umah ber tanah. Aku ni je ha. Aku ni baru nak ter gedek gedek nak beli mansion atas kayangan kan. Sedihh... tp bagi can je la yer tuan tanah nak teruja ye mengkeme. Huhu.

(namo guna ayat cliche - blog aku sukati aku la nak tulis apa, mmg la sukati, tp ada org baca, jd kena la prihatin sket kan. Tmbh lagi ramaiiiiiii SR (bukan Sikeret Resipi yaw) skang ni. Hai to the SR.. Haiiii...

Oke la korang. Ada je gmbr aku amik time lalu kut DUKE tu, tp malas nak upload. Dlm Che Nik. Leceh.  Oke, tumpang lalu, ai nak pegi berangan yaw.. Hahah.

2 juta komen

sama la dgn..me pon xsabau nk tunggu umah siap...
ari tu dah byr deposit api n air..huhu

okeh dah bole berangan utk interior design... ;p

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign