Pages

3 May 2011

~Percutian Hari Buruh : IOI Resort~

Byk keja reni. Tak sempat nak citer pepanjang.
Jadi kita up sket gambar.
Saya hanya pegi 'dekat' sini pada ari Sabtu lepas (30 April).
Wah... Putrajaya Marriot Hotel hala nyer. Hik hik hik.

Ada word dekat. Maknanya bukan la di situ.
Hanya ke sini saja.


 Tak mampu noks nak duk Marriot. Mak dok Palm Garden Hotel jer.
Kalo ada pemandangan laut dan duk atas laut cam kat Avilion tu berbaloi gak la empat ratus satu mlm.
Check rega di sini.

Aku pun tatau cena Yang Dipertua aku perkenankan utk overnite di sini.
Walhal mmg sekentut je dari umah. Let say ko tetinggal barang kat umah pun balik amik. Hahaha.
Nak napak jauh aku booking guna alamat kampung. Tehehehehe.

Tp bes gak la sini. Jauh dari kesibukan kota katanya. 
Sbb dia dlm kawasan IOI kan.
Breakfast pun bes. Swimming pool pun bes.

Sebenarnya lps da putus asa tak dpt stay kat PD tu aku kata kat my dear nak duk Pullman.
Lps tu bila tgk kat Agoda, rega bilik cam oke, tp takde bekpas. Cam rugi la kan.
So, survey2 dpt sini. Rega pun oke la sbb skali ngan bekpas. Ada rega promo. 
Aku amik bilik standard Heliconia tu jer. Sini utk review harga bilik kat situ - Palm Garden

Pendek kata oke je lah. Nati ptg tempek gambau je plak yew. Huhu.

p/s : To Syana, anda meneka hampir tepat tpt percutian saya retu. Tahniah yer. Hihi. Rasa mcm adiah je utk anda, tp takut nak umumkan takut ter pos lambat. If bbtul nak pos nati baru ai mintak alamat kat yu yer Syana :)

Ada yg menyampah ke tgk citer pasal hotel, pasal percutian ni? Kalo nyampah gi blog lain. Suci hati sudah kalo nak baca. Tk perlu nak assume aku nak menunjuk ke hapa yer.

6 juta komen

ada ke yg menyampah??
dia jeles la tu kak
sebab dia xmampu berjalan2 mcm akak hehe
abaikan oran gitu
jauhnye akk bercuti hehee

keh keh keh... siap sound suci hati kaler merah... chait... ;p

kekda,

sape yg tak shuke baca sila syuhhh syuhhhh(sambil guna penyapu).

Ai suke baca entry2 pelancongan ni sbb secara tak langsung membantu utk membuat perancangan pelancongan. kite akan banyak tahu.

lantakkan le deme kak. yg penting ni boleh jadi rujukan kite dan org lain jugak (^_^)

eh aku ke tu??
hahaa aku pn teringin nk bercuti "dekat" situ
relax jek xyah jem2

sioknya.cepat2 up citer...tak sabar nak tgk gambar ni

Nana :
Adaa... org camtu. Kita up citer camni dia kata camtu, kita up citer camtu dia kata camni. Akak tak rasa dia tak mampu, tp kurang perhatian kut. Miahahaha.

Jauh kan?? teheheh.

Maria :
Ate' nyer, kalo kita up entry camtu camni dikatanya menunjuk. Ate' tak boleh suci hati, ku merahkan jer.

Ai :
Akak tau Ai sker.. so, meh hug meh.. bila nak dtg umah akak ni?? *tetiba*

Syana :
Yu la.. ai mls nak back link. teheheh. Nati ai mintak address bila seme da siap yer.
Ha..nati bila ada cuti, yu bercuti la 'dekat' sini. Bes. Hihi

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign