Pages

22 May 2011

~Pasal Nak Terbang Lagi~

Tadi jalan2 kat website AA.
Lps tu tgk kat blog dak Nana jugak smlm.
Hurm. Ada sale start ari Senin ni.

Hurm.
Mmg nak carik tiket utk ke satu tpt ni.
Utk thn dpn la. Sbb rasanya utk tahun ni cukup da kot.
Lps ni da nak puasa, pehtu raya, pehtu Okt, pehtu da masuk cuti sekolah.
Kalo cuti sekolah mmg kiterang jarang la plan utk travel sbb bagi laluan pada cikgu cikgi (ehem...utk dik Eka yg berada di Sawak tu. teheheh) serta ibu bapa yg bawak anak2 cuti sekolah. Plus, waktu ni mmg peak season. Rega hotel mencanak2 naiknya.

Makanya mebi utk wedding anniversary iaitu sebagaimana yg dibuat pada tahun ini iaitu pegi a month after. Bes. Jalan2 pada bulan Januari adalah bes. Sbb baru lps cuti sekolah. Tp kalo musim ujan berlarutan mungkin agak terganggu sket perjalanan, tp skang ni pun sepanjang tahun ujan dah.

Igt nak buat trip yg adventure2 sket. Macam pegi naik bas/ketapi then balik naik flight.

Tp nyer. Aku rasa aku tak buleh nak berebut2 la utk beli tiket sekupang tu.
Sbbnya 23hb tu tu leklok je aku ada appoinment doktor. Tp dia smpai 26hb eh. 
Tapi travelnya kena start dr 6 Feb lak.

Takpe. Nati beli tiket biasa je la kut. Tgk try2 ada jugak rega bes. Sbb aku tak beli tiket return. Ai terai oke.

p/s : Asik pikir nak travel je. Ate bila masanya aku buleh plan nak conceive ye dok?? gilosss...

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign