Pages

30 May 2011

~Pasal Macaron oh Macaron~

Yeps. Aku mmg ketinggalan.
Org da berjaman makan mendalah ni.
Aku baru nak menerai.
Yeps. Ari Jumaat lepas la 1st time ever aku makan mendalah yg bernama macaroon ni.
Beli di gerai yg amik bhgn dlm Promosi Kerja Kahwin ni.
Oh. Boleh la tahan.
Aku beli kaler pink n putih.
Pink tu perasa stoberi (of coz) n putih tu isi dia cekelat.
Sedap la. Bleh la kena dgn tekak.
Ejamaria beli kaler ijau n pink.
Tp dia kata ijau tu mcm manis sgt.
Tkpe la. Nati nak beli lagi lah. Kaler lain plak. Huhu.

Oh. Mendalah ni RM2.50 seketui.
Selain tu ada cheese tart dan memacam lah cookies. Sedap gak.


Aku carik2 balik pamphlet dia. Takde plak. Mana tah aku tereban kan ntah.
Tkpe. Jap gi buleh amik balik.
Sapa nak rasa meh la dtg promosi ni yea.

update :
ni blog pembuat cookies ni - http://cheesepassionate.blogspot.com

10 juta komen

hehehe... aku suke apam pol-ka-dot dia... sedap!

oh dah ada jual macam ni ye kakReen, kat mana eh senang nak dapat. rasa nak merasa pula.

xpernah cuba lagi.. nampak sgt sedap!!

memang sedap.. ritu (sebelum promosi kerja kahwin) pi beli kat kedai kat IKEA.. rm3.50 seketul.. beli 2 ketul n kongsi2 ngan bebudak opis 6 orang.. huhu

macaron???? macaroni tau le awok...
yang ade warne ungu, hijo, putih tu ke??

MARIA :

Eh. lupa aku nak citer pasal apam polka dot tu. Tp aku retu termakan inti bluberi..pergh... sumpah tak leh telan sbb aku tak sker perisa blueberi sbb rasa mcm ubat. Huhu

CHA :

Ada blog org buat ni. Nati akak amik pamphlet dia akak buh sini, try suh dia pos ke apa ke kat Cha nati :)

ADIEYZA :

Sedap. Tp halus nau. Sebijik da la RM2.50. Tp nak buat dia susah kan. Sbb tu la mahal kot.

MASZMADI :

err...2 ketoi share 6 org. Cukup ke. Teeheee :D

YOB D08 :

A'ah. Yg tu ler. Yg bulat2 cam biskut tu. Tgh famos amos skang ni. Dia mcm biskut, tp bkn biskut, tp oke la. Buleh diterima tekak. Teheee :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign