Pages

16 May 2011

~Pasal Odit Odit~


Gmbr takde kaitan wif cerita. Nak upload gmbr tu ekceli. Tp nyer aku da transfer seme gmbr dalam external plak dah. Haih. 
Eh. Nak citer gak. Baru beli external hard disk ni. Kaler merah. Aku namakan dia cik buffalo merah sbb brand dia buffalo. Hoho.
Sblm ni malas aku nak beli. Tp sbb retu tetiba PC opis aku ni 'hang'. Maka terpaksa gak la beli. Ate, byk nau gambau nyer kan. Haha. Tak tertampung dah dek PC ni. Lps ni nak pick up gmbr nak pi cuci plak. Berapa thn da tak antar cuci gmbr ni. Sure la beratus2 malah beribu keping kot. Rugi la. Amik gmbr tapi tak cuci. Sayang. Kenangan.

Oke. Bkn tu gak nak citer. Nak citer pasal odit kan.
Odit mau menjengah Rabu ni.
Ini odit negara. Odit luar da dtg minggu lepas.
Aku da pung pang pung pang ngan dia dah. Lega.
Tp tatau la apa resultnya.

Ni ari Rabu odit negara plak.
Da suh adik2 aku prepare kan seme dokumen2 yg dia nak.
Tandakan seme.
Nati sok derang nak kita tarik je seme fail tu.
Tp ada gak perlu studi sbb yg tu aku tak berapa mahir.
Kalo tak berapa mahir kita susah nak pung pang pung pang.
Ye lah.. kunci dia kalo ko confident jawab soklan2 odit ni Insyaallah... selamat.
Tp kalo ter gagap2, mmg naya.
Jadi bab Pengurusan Stor mmg aku tak mahir. Tah. Patut bkn aku kut, tah. Tp sbb aku handle Peng. Aset jadi menda tu ter campak ke aku gak. Cena ah? Buleh kut, Insyallah. Yg penting kena paham konsep.

Jadi, Insyaallah...semua akan oke. Kena bantu la organisasi kita kan. Tpt kita carik rezeki ni. Jadi..gud luck utk diri sendiri.

2 juta komen

Dear... jgn risau.. If all ur document in order, should be no problem. Kalau salah masuk account pon rasanya external auditor dah tolong awak reclass balik kan?

I'm here to help u.

Daleela :
In order tu in order ler, tp ada jgk selectnya. Huhu.

External auditor baru je abis, lum leh re-counter lagik.
Redha je lah. pepagi tadi dia da mai utk berkenal2an. hahahah

thanks Darl :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign