Pages

7 May 2011

~Pasal Tujhe Dekha To~

Tgh melayan citer Dilwale Dulhania Le Jeyenge.
Bkn layan sgt pun ekceli. Citer ni panjang nau.
Tp nak dgr lelagu dia je.
Lagu bes2 ni.
Esp lagu ni.
Tujhe Dekha To



Dan citer dlm tahun 2000 camtu kot kalo tak silap. Aku tgh wat diploma lagi time tu.
(edit : Ayangaizul kata citer ni tahun 90an- so aku google. Btul la. Citer ni thn 1995. Kalo 1995 kira ku form 4. Hurm. Cena masa diploma baru aku giler2 lagu ni? mmg ketinggalan rupanya aku. Haha. Tp seyes la. Masa masuk ITM [aku mmg start dgn ITM, part 2 ke 3 tah, baru tukar UiTM] sekitar thn 1998-2000 tu baru lagu ni glamer. haha.)

Time tu seme org cam gile citer Hindustan ni.
Tp paling bes adalah Kuch Kuch Hotak Hang Hota Hei.
Citer ni, Dil Tol Pagal Hai ngan citer Mohabbatein.
Lelain igt2 lupa dah.

Masa tu si bff aku yg tak minat hindi2 ni pun bleh terminat sbb bf nyer (ketika itu) minat hindustan ni.
Siap beli kaset kompilasi lagu2 citer bes2 ni sbb nak dgr kat walkman (eh. apa itu kaset?? apa itu walkman?? kata bebudak zaman skang. hahaah).
Yg advance sket, bilik ada komputer leh la tgk CD dia.

Tp syok la. Bila ada citer2 ni, secara otomatik kita tingat kenangan kita jugak. Hurm...
Dah 10 tahun pun berlalu..... kejap je rasanya.......

4 juta komen

yer ker citer ni thun 2000?
rasa cam 90's je psl citer ni time skolah lg dok nyanyi2 kat hostel time dgr hindi power kat thr.
lgpun citer ni sblm citer dil to pagal hai rasanya.

rasanya la psl xigt dah thun biler

errr.....awok tak tengok tadi ceghite ni kat tibi3.....
awok tak tengok mase die makan ateh bumbong tu....ala yang amse mak die terpeghasan tu....awok tak tengok mase kat stesen ketapi tu....ala mase die bergadoh tu....

errr...awok tak tengok yeeee

cita ni time saya sekolah rendah....dulu memang popular giler cerita hindi...sekarang ni dah k-pop evolusi pulak....



New Entry: Shopping: Jubah @ Serikin

Outing: Girls @ KFC

AyangAizul :
A'ah. Thn 1995. Tp awok ni ketinggalan. Thn 2000 baru nak minat. hahaha.

D08 :
Owh..mmg Yob tak tengok la tu. teheheh

Zahidah :
Oh. Akak da tak buleh "in" kut dgn KPOP KPOP ni. Maklum le..da kertu.. muahahahaha.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign