Pages

26 May 2011

~Pasal Selesai Hari Pertama~

Launching settle.
Bkn la launching sgt pun. Sidang media je.
Timbalan Menteri dtg.
Rasa nak tercabut kaki sbb duk folo rombongan tu.
Ate' kata protokol kan.

Gmbr byk sbb anak buah aku dtg.
Jadi aku suh dia amikkan.
Tp nati la ku aplod kan.

Lawa btul la pelamin skang ni.
Tp rega pun lawa la.
Manade da pelamin kubah D ke kubah C ke apa tu dah.
Manade da scallop2 bagai tu.
Yg kain tarik2 tu.
Tu mmg outdated la tu.
Kira time aku guna retu pun da ujung2 kan.
Time tu byk guna wrought iron.
Tp aku kan tak byk bajet. Guna la pelamin kubah tu je. Tp kira da in trend la gak kan. Teeeheee.
But 1 thing yg mujo adalah time tu da ada trend amik gmbr outdoor dan aku merasa la amik gmbr outdoor dan gmbr edit trus buat album photobook tu. Wiiee (yg pastu kena kuntau ngan PG. Dkt setgh thn gmbr tak siap, which sudahnya aku antar kat org lain yg masuk dlm promosi opis ni. Apa raaa.... Ni yg kawen kat Perak. Mujur dpt refund balik duit dari PG tu and dpt CD dia)

Skang ni seme pakai panel je.
Ada satu siap ada gmbr angsa putih. Humang ai.
Nati aku kasik upload gmbr eh.

Oh. Ada 20 pengantin gak tadi. Ada pengantin betul2. Ada pengantin tipu2. Ada gak bakal pengantin. Tengok je la. Takde la rasa mcm eh, nak sanding sekali lagi lah. Tebiat ke hapa. Haha. Cukup la Promosi Tahun 2009 dulu da jadi kan. Haha.

Oke. Bai. Tak larat dah. Sapa nak dtg sila roger2. Kut nak gift tu nati aku carik la kayu2 kat mana yg napak kraf kan. Ku bagi je. Teeeheeee (T__T).

2 juta komen

laaa x der pic ke ida... huhu

MASZ :

Coming entry ada picca :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign