Pages

3 May 2011

~Percutian Hari Buruh - Palm Garden Hotel~

Oke. Yg ni hanya gambau yer. Harap jgn muntoh.
Patut la bateri cik Nik aku letih. Melambak rupanya gambar yg ditangkap. Haha.
 Ni sebenarnya nak buat 'teaser'. Kengkonon exit mana la aku kuar tu. Hoho.

 Round2 kat Marriot. Cantik. 
Mcm kat hotel sebelah opis aku ni gak la. Royal Chulan. 
Tp ni lain sket.

 Palm Garden Hotel. 
Luas. Siap ada selimut tambahan lagik. 
Duvet ke apa tah namanya tu.

 Dia ada sediakan kain batik. Tp suppose batik dari Terengganu tu, baru la original batik. 
Ceaaa... org kraf katanya kan. Harus la bagi idea. Hik hik. 
Tp oke la derang wat camni. 
At least bagi promotion pada tourist kan.

 Asal check in je KFC, asal KFC je tak la plak check in. Haha. 
Dulu kat Kundasang pun makan KFC gak.

 Ada iron (iron board jugak). Tak la mcm hotel aku pi masa outstation JB tu. 
Tpt iron jauh gilerrr.. Lps tu kat bilik siap ada notice warning kata kalo kita 
bawak masuk iron derang berhak rampas. 
Ye lah, oke lah ko ada hak nak rampas, 
tp tulis la kat mana tpt nak iron tu. 
Ini ujung sanun dia tulis which tpt iron je nun kat floor lain.

 Kiterang duk kat Heliconia, jd ada gmbr Heliconia lah.


 Gmbr siang. Dan gmbr malam. Ni bkn swimming pool. 
Tp tpt makan kut. Entah. Aku kurang periksa. Hihik.

 Breakfast. Makan roti canai. Mee goreng dan nasik goreng. 
Mee goreng kureng, tp nasik goreng sodap! Seme tu aku amik sket2 je. 
Jadi la buat rasa2. Ada stimboat jugak. Puding roti. 
Dan yg aku sker kalo gi hotel. 
Air jus mangga dan guava. Haha. 
Mcm kat luar takde jus ni. Hik hik.
Tp setiap hotel aku pi mmg ada jus ni, tu sbb aku geram kat hotel 
aku c/in kat JB tu takde jus.
Kat Bandung pun ada tau. Haih.

 Roti canai - keadaan dining hall.

Hoho. Hoho. dan Hoho. Heaven giler. Sejam aku mandi sorang je. 
Takde org. Lps bekpas trus terjun kolam. 
Tp kolam agak jauh dari bilik. Kena jalan kaki sket. Sket je. 
Tak jauh mana pun. Jadi la gmbau aku tecik tecik kan.

Lps tu takde gambau dah. Sbb bateri dah 'letih'. Haha.

5 juta komen

kain batik tu die bagi bawak balik ke utk guna pakai kat situ je?
seswai utk org yg nak mandi berkemban.. ekekeke

ehh bilik ade bath tub x?

kain batik tu guna situ la yunk. hik hik.

bilik harus la bath tub yu.... hihihihi

waaa syiok nyer mandi manda swimming pool sorg2...

penah bwk bebudak stay kat sini, kebetulan en. abah ada meeting kat upm. mmg best. apapun salam ziarah dari akak, salam kenal

cikCha :
Mmg bes.. dkt sejam baru ada org. Tp org tu blaja berenang. tentah pool tu utk org blaja berenang. hahahah

Mamasyaza :
Salam kenal kak.. thanks sudi ziarah :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign