Pages

25 May 2011

~Pasal Tedi Bear Stoberi~

Yey!
Saya ada seekor tedi bear.
Tedi bear saya tedi bear stoberi.
Dia stoberi sebab badan dia corak2 stoberi.
Badan dia kaler itam dan stoberi dia kaler merah.

Tedi bear ni bes sbb leh gerak-gerakkan kaki dan tangan dia.

Tedi bear ni handmade tau.
Saya tempah dgn cik ana. Eh. Puan Ana.
RM20 hinggit saja.
Tp rega ni kena deal la kut sbb tedi bear ni saya request nak ber kain stoberi.
Mcm zoo kan PC saya.

Kalo sesapa nak tempah sila kontek Puan Ana- Home Sweet Home ye.

Saya mmg rasa nak tempah lagi 5 ketoi. Tggu ujung tawon nati.
Ada adiahkan pada adik2 saya.

Oke seme. Babai dari tedi bear stoberi dan puanstoberi.

Takde motip tul amik gmbr duk bawah kusi.

13 juta komen

Puanstoberi & Tedi Bear Stoberi sgt comel...

kenapa akak menyorokkan kecomelan akak tu di bawah kerusi. isk-isk-isk. kalau dah minat tu kan, tapi rm20 kira ok la tu. tak mahal dan berpatutan.

ooiittt... dah besor la main tedi bear lagi... ;p

uih!!!!! coooomeeeeel nyeeeeeer tediber tu... hehe nak seketul gak arr, tapi yg free dari pnstoberi..... boleh???

errr....entri ni entri promote tedi bear ke??? promote pembuat tedi bear??? ke promote pemilik tedi bear???? awok konpius???

comey giler kak tedi bear stoberi tu...hehehehe...

igt kecik..tgk gmbo tedy bear ngan pn stoberi..besor gak eh teddy bear tu..nak..nak..warne purple lak.

MAI :

Err.. tedi bear stoberi je comel, tuan dia tak. tehehe.
pss.. Mai pun comel gak. Nak adiah ni tak bufday tawon dpn?? teheheh

CHA :

Akak da gumukkk.. kena amik gmbo bawah kusi ler. Teheheheh.
Oke kan. custom made katanya. teheheheh

ADIEYZA :

Kan??? siap leh tendang2 lagi kaki dia. teheheh

MARIA :

Err... sbb kat umah laki aku tak kasik bela2 tedi bear ni, maka kat opis je buleh main. hahahahha

MASZMADI :

Buleh..tp kena transfer unit Ai, jadi ai nyer assistant leh?? jadi tukang kutip utang.. mau?? tgh nak mintak kat bos yg tetap ni.. yg ada skang ni daily rated. hikss

LYNN :

Teheheh. Tu la pasal. Sbb tu akak request stoberi. teheheh

NAZZ :

Hik hik..leh contact trus ngan cik anna kita tu. rajin tu dia meng kraf kan diri nyer. hihihi

YOB D08 :

Teheheh... Yob ni...lawak tau.. tu kira serampang 3 mate la Yob. teheheheh

klu nak bg amek je..hehehehe

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign