Pages

18 May 2011

~Pasal Lambat Masuk Opis~

Eh. Smlm sari suntuk duk kat umah.
Tp takde entry. Haibat.
Walhal mmg boleh dikatakan online je seharian smlm.
Tp baca blog2 yg memberikan info-tainment sket.
Haha. Ralit btul aku dibuatnya. Haha.

Then dok baca porem cari.
Nak amik info pasal tpt aku nak pi holiday bln 10 ni.
Mmg byk la info dapat.
Makin baca makin tak sabau nak pi. Nyampah haih. Kehal lama lagik tu nak pegi.

Entah ek. Lately ni mcm takde idea je nak berblog.

Oh. Pagi td masuk lewat ke opis ekceli.
Keta breakdown. Motip ko nak tetiba terberenti tgh ber gerak kan keta.
Mujo baru smpai area2 dkt2 umah je.
Suh my dear patah balik, and suh adik unit aku amik.
Mujo umah dkt oh. Kalo sok da pindah, tak dapek la kot.
Tp eh. Tk jauh mana pun. Kalo skang dlm 10min da smpai (if tak jem), umah baru dlm 15min je kot.

Eh. Bila da tulis2 ni aku rasa 'eh, dtg lambat opis pun nak citer'

Oke lah. Bosan dah. Takde info pun aku rasa blog aku ni. Pasal dtg lambat pun nak citer. Bosan giler kot. Tu jelah. Ta ta.

3 juta komen

keta rosak??

part mana yg rosak tu kak?

su su :
uwaa...tkde bajet dah..huwaaa :(


CIk Anita :
Part tpt tangki minyak. nati kalo rajin akak citer kan yea :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign