Pages

6 May 2011

~Pasal Can Glass Coca Cola~

Che Pidah kuarkan entry ini. Jadi aku pun kuarkan entry ini gak.
Ngeh ngeh ngeh.
Kredit : Here

Haha.
Aku mmg bercita cita nak yg kaler purple n pink.
Feveret kaler katanye.
Dulu pun masa yg glass tu aku target kaler purple gak.
Tp rasanya ada yg ijo, purple n putih.

Jadi smlm da beli. Ngeh ngeh ngeh. Mlm. Kul 11 pegi beli sbb tingin nak makan sundae. Hahah
Dak Nana Alfianaz kata aku gelojoh.
Miahahaha. Bkn aku gelojoh. Sbb tau mendalah ni ada je stock nyer.
Cuma aku kepingin nak makan sundae peach. Yg mcm aku war warkan tu ari. Yg aku suka nau tu.
Tp nyer da abis da promosi sundae peach tu.
Maka, da alang2 nak beli sundae cekelat better aku beli set glass ni terus.
Rega set ni dlm RM13++. Aku amik set nuget (eh. apsal nuget Mekdi ni rasa mcm sedap ah. Rasa mcm nak tnya je kat Mc D tu dia pakai nuget brang apa. Sedap lah)
Tp sbb aku tukar air ke ribena, jd RM15.50.

Oke. Da ada purple. Pas ni tggu kaler pink lak.

4 juta komen

kat Medan Mara ada sorang pakcik tu niaga frozen food... dia jual produk frozen McD... mana dapat tak tau la... tapi mmg nugget dia sedap... klu nak beli nugget aku mmg cari pakcik ni je la... beli satu pack goreng makan puas-puas kat rumah... ;p

Maria :
oh. ada ek. Nati nak carik lah. or kalo ko pegi beli nati ko beli utk ko satu, nati aku dtg umah ko amik. hihiks

MBB :
jenuh aku pikir ada ke aku tulis pasal pakcik kat dlm entry ni. rasa cam takde. Rupanya dia me refer kpd komen Maria atas ni.
Ekau ni......

hehe mane ler tau pakcik tu namenye ronald mcdonald... dh terjwb misteri nuget mcd di kedai heeee

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign