Pages

1 May 2011

~Pasal Ariani Members Day~

Wohoo.
Peminat Ariani mesti da tau ni kan.
Tp aku nak war-warkan jugak.
Ariani Members Sale.
Dari 30 April - 2 May.
(tp kat banner kedai dia tulis dari 27 April. Tak kesah la kan. da lepas pun)
So, sesapa ada kad, harus la terjah. Smpai esuk ni.

Takde kad ahli pun buleh je. Smlm masa byr dia tak tgk pun kad aku
\Aku da terjah smlm. Tp nyampah gak sbb yg entertain tu aku tu budak dr Jakel Shah Alam. Tnya ni tatau, tnya tu tatau. Haih!

Duk kejap je. Tak buleh lelama. Kang entah apa aku beli.
Sapa nak pegi tu, beli lah yg platinum, yg Wardina model dia tu. Yg dia pakai hehari kat MHI yg aku tgk 'ui..cantiknya'.
Sbb platinum ni jarang dpt diskaun giler2. Abis2 pun last 2 mth dpt 10%. Tmbh ngan diskaun ahli dpt lagi 10%. Tu pun still nak terpengsan gak reganya.
TP kali ni turun smpai RM48, RM66, RM52. Harus la jadi tak keruan.
Smlm aku sempat rembat 3 je. Platinum la. Sbb yg lelain salu je ada sale. Tu pun my dear dok ejek2 kata esuk aku mesti pegi lagi la tu pas karoke. hahaha.. awak jgn bang... jgn dicabar saya ni. Hahaha.
Oke lah..nak siap utk check out. Selamat Hari Pekeja semua.

p/s: Bes la hotel ni. Nati kalo tatau nak kemana leh la repeat kat sini. Breakfast pun oke :D

4 juta komen

emm... aku dpt gak sms psl sale ni kelmarin lagi... tapi ntah... kaki aku tak sampai langkah daaa... (hehehe Alhamdulillah...selamat duit aku... ;p)

Maria :
Ni mesti pemegang kad platinum ne. sbb tu di anto msg kan. teheheh.
mak ni kad pink, jd kena tggu iklan ler napaknya. hik hik.
Tp yg salu antar msg adalah JJ and Tesco yg promote minyak murah. hahahahha

kekda,

hasil pengaruh kekda entry ariani bakal dipublish

:D

Ai :
Da baca. tehehehehehhe

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign