Pages

2 April 2011

~Pasal Nak Share ke Taknak?~

Tehehehe.
Aku ada sesuatu ingin di share kan. Tp nati dulu lah.
Tadi aku da up status
Remove Post
nak share ke taknak share tentang "itu". Nenati lah. Hikss :D
Ada yg tak pernah komen pun komen.
Aku tau apa yg berlegar2 di pemikiran mereka.
Haha. Tp aku saja nak 'menguatkan' apa yg mereka pikirkan itu.
Hahahaha.

Lawok...lawok..lawok...

Ini takde kena mengena ngan apa kome pikio kan tu.
Ini adalah berkenaan hasil survey-an aku 2,3 bln lepas. Miekeekke..
Bio kan deme. TEheheheheh,

6 juta komen

jahat budak jahat...
dah terkena... haaa aaa....

hehehehe... stacy nyanyi daaa

ala kekda ni suke tau nk buat gempak gini.

haaa dah bli nikon ye

cer cite cer citer

hohoho.. rasa Ai betul kot. Tapi kalau Ai tak sebut, saya pun tertanya2.. hohoho

Maria :
Jahatnya kamoo..jahatnya kamoo.. hahahah... sajer.. :P

Ai :
Tehehehe...rasa nak gelak okeh tgk statement Ai ni.
Ala..nak la add Ai kat FB ni..cena?? cena??

Zahidah :
Teheheheh... nati..kasik bukti nati akak share kan.. ihikss

Irtiyah :
Ompecak...! eh. lupa nak jemput Irtiyah ke blog baru saya. Ayuh..jum kita ke sana... :)

kekda,

Ai dah tukar setting akaun fb. kekda try request.

nama kite: TotYati Mat

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign