Pages

4 April 2011

~Pasal Bintang Paling Popular 2010~

Hahaha. Berderet-deret update pasal kemenangan Shaheizy Sam di News Feed. Suma suka napaknya. Aku pun suka jugak. Ada gak yg sokong Faizal Tahir sbg Bintang Paling Popular. Tp kalo beliau menang, aku agak 'kureng' sket la. Aku mmg tak berapa gemo beliau tu. Maafkan saiye ye wahai FT fan's.

Thn ni agak bes. Pengacara bes. Dan gimik nak umumkan pemenang tu sgt sgt la menjadi. Abis gamat dewan dgn kehadiran Usop Wilcha n Abi. Sakit2 prot oh ketawa dgn gelagat derang.
"sapa nak awok ngumumkan nama pemenang, sila angkat tangan mcm saiya..."
Abis satu dewan buat camtu. Mmg klaka lah. Hahahahahha.

Aku rasa kalo ada anugerah pilem paling popular haruslah pilem antu kak limah jadi pilihan. Lps ni Berita Harian mungkin boleh ujudkan anugerah filem paling popular lah. Yg diundi peminat la. Tak semestinya dpt kutipan paling tinggi kan.

Oke dah. Takyah susah2 carik gmbr. Esuk pasti berderet entry pasal ni.

6 juta komen

hahaha kita pun suka part tu kakReen, mujur kita tak tidur awal. kelakar gila. siap KE dgn shira kena angkat wilcha tu. penonton pun sporting sungguh. semua ikut. bila ingat balik, gelihati.

Aku hari ni pun dah ada 3 entri pasal ABPBH 2010 nih ... Tapi, sayang sgt sbb yg lastu tu tak dapat nengok sebbnye, gi uptown KD .. Huhuhu

haha..part last ute mamang kelakar abis..
xpasal2 usop wilca megamatkan malam tue...
kita bako je...

hahaa..
part last tu mmg havoc...
fenomena hantu kak limah mmg power..
bangga mamat khalid..
thn dpan jgn lupa undi usop..
hahaha

ch@ :
akak ngan asben pun da terbahak2 ketawa. Mmg menjadi btol gimik derang tu kan. Tak sgka tetiba kuar si abi ngan ucop tu. Hahahahha

Aida :
Lor...tak tgk..takpe, skang merata da ada videonya. teheeheh

Anie :
Kita bako..kita bako.. tehehehe

shark :
Rasa semerang tgk antu kak limah tu kan shark?? hahaha.. aku pun tgk berapa puluh ratus kali dah.. tetap jugak ketawa. hahahah

tahun depan agaknya usop wilcha tu yg menang.. hehe

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign