Pages

17 April 2011

~Pasal Bufday Zahida~

Bulan ni celebrate bufday Zahida plak.
Setelah bln Mac tak celebrate bufday sesapa pun.
Rinie bulan 2 retu.
Sebenarnya bufday Zahida ni jatuh pada 11 April.
Tp kan akak meke ni cuti mengejut, bila cuti mengejut suma diam je la.
Maka pada esuk arinya pada 12 April baru lah di sambut.
Kebetulan bufday gul pun bawak laksa. Oh hai. Bes oh.
Maka cam biasa lihat gambau jer.
Oh. Kali ni kami berkurang 1 ahli. Al-maklum la. Tau2 je la yg entry daku yg meroyan2 tu kan.
Moo moo taknak amik gambau sama kiterang.
Sombong tau moo moo.
Tau la idung besau.
Kenal moo moo tak?? Oke, buleh tgk entry ini nak kenal moo moo.
Hihi.
Kali ni terai kek blueberry lak. Terkenan kat Usop Wilcha le ni.

Bufday gul gigih memotong. Hihi

Us yg tinggal ber 9.

Coming bufday... Rose. Bln 6.

Saja la buat gini. Nak bagi adik2 (serta seorang abg) ni seronok2. Takde la suam je unit kami yg tak penting ni. Walo org pandang kami tak penting, tp kami tetap bersatu hati. Salu gelak2, ketawa2, selamba je suma ni. Mmg suma open minded. Meke la yg byk membantu aku. Love em all :)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign