Pages

15 April 2011

~Pasal Hidup Mesti Ceria~

Mowning olss.... slmat pagi Jumaat suma.
Wah...ceria aiols reni.
Harusss... baju pun karer ceria2 je, dgn tudung kunen dia.
Upss... tu nak kata ceria sbb smlm malam jemaat la tu.
Don't be too cliche oke, asal Jumaat ceria sbb smlm 'dapat'.
Hidup mesti ceria baru la dapat menikmati idup.

Hahaha. Mcm ada krisis identiti dgn status kat FB malam tadi jer.
Malam tadi kuar status marah2, pagi2 kuar entry ceria.

Tkpe..tu nati akan diceritakan dlm entry kemudian.
Seriyes....mmg coiii tul pangai org tu.
Nati aku remove baru tahu. Bkn je remove. Trus block.
Tau la apa aku nak buat.
Tu aku rimas kalo ada kengkawan buat direct selling ke, unit trust ke, insurance ke.
Eh. No offence la kalo ada yg bisnes menda ni.
Bkn la suma aku rimas. Aku rimas kalo ada yg nak himpit2, bila kita nak lari mula la dia meredang2 kuar artikel itu ini. Eh. Aku tau la apa aku nak buat. Ko tau ke aku ada perlindungan ke tak. Poyo!

Oke tu saja. Eh. Ari ni ngan esuk ada Karnival Jom Masuk UM 2011. Kalo sempat nak jengah la esuk. Ari ni tak bleh. Ada potluck unit ai. Ai bawak sambal tumis udang+petai. Nati ai upload gambau yer. Ai bawak Cik Nik ari ni. Hiks hiks.

9 juta komen

salam kekda,

Ai plak cuti rini. negeri tempat Ai keje ni buat cuti umum


(^__________________^

kdg2 kawan duk menjual tu tk reti nak jg hubungan sesama kawan..sebab bisnes boleh masam muka..:(

uit sambal petai..best2..lama da tak buat..=)

org xmo jgn paksa2 kan
xpaham org gitu

aku pn ceria even xde ape yg berlaku mlm tadi :p..hahahaa

selamat makan2

lame tak berjalan2 ke blog kak ida nih.. hehheh.. sokong sangat ngan ape yang kak ida ckp tu.. kadang tu ade yang kawan2 lame nak add kat fb semate2 nak soh beli barang die jual.. pakse2 plak tu.. hadoi.. mmg geram bngan org cam ni..

salam perkenalan di pg jumaat yer kak...

p/s: da follow akak ;)

sabo je la orng mcm nie kan...

Ai :
Tak aci... nk cuti gakkk... uwaa....

Asma :
Kita taknak dia perli2 plak. Hampeh tau.

Syana :
Gud.. gud.. kita harus ceria sentiasa. Kan?? :D

eda :
Hai Eda.. eda pun da lama tak apdet blog maaa.. hihi.
Tu la pasal yunk. akak kengkadang geram je. hiee... ko blok gak kang..ngan batu blok! :P

Ain :
Salam..salam..nati akak terjah blog Ain yer..maceh sudi folo :D

Siha :
Urm...geram pun ada kadang tu Siha kan??

wah nyamannya sambal petai tu.eka+en somi pun suka taw.tp slalu mkn ari sbtu atau ahad je.kang ngajar budak bau masam kat mulut ni.kalu ari cuti takpe...en somi je.sama2 masam tak pe

kekda, eka pun tak suka la kawan2 yg ajak masuk jenis2 gitu.eka slalu kene attack dgn si MLM.kdang2 penuh dgn wall dgn taging dr dorang

Eka :
takde musim, petai halus giler. makan pun tak rasa apa dan tidak menimbulkan sebarang batu. huhu.

kalo camtu lagi rimas kan? Tp apa nak buat..derang nak meniaga. agak2 lama sket, untag je balik. hik hik

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign