Pages

26 April 2011

~Pasal The Banjaran~


Memang menarik tertarik kau memang da bomb kan.
Aku rasa jarang tpt ni dapat promosi.
Tpt mmg lawa. Siap ada air panas seme.
Dkt je dgn kg aku ekceli.
Tp bila tgk harga leh pitam oh.
RM1800++ utk satu malam.
Humang ai. Leh pegi balik ke luar negara utk 2 org.

Awat la rega tak tercapai dek akal ni wahai The Banjaran HotSpring Retreat?
Aku pun tatau kat celah bedah mana.
Tp aku tau dia dkt2 ngan Lost World of Tambun.
Tkpe, nati balik kg, kut ada kelapangan nak gi tgk kat mana.
Dan apa je yg membuatkan dia begitu eksklusif.

Tak silap aku Nona penah bersiaran dari sini.

8 juta komen

tu la mesia ni
sume tempat hotel best2 mahal2
tu lg best gi luar negara pny
mcm bali ke
sana best2 tp murah kan

ahh pernah tgk nona wat siaran kt sini
tp harga dia tu
mmg xmampu la nk g menginap hehe

mak aih...mahalnya....

award for you @ http://dihaz17-foryou.blogspot.com/2011/04/award-dari-sis-deqlis.html

apsal mahal sangat.. adoyai.. tido kat rumah je la.. jimat.. hehheh..

what?? RM1800?? gilerrrr..tilam dia salut emas ke hapa ni?

kalo aku baik aku pegi bercuti ke Siam daripada semata-mata nak tido situ...hahaha!!!

wow..
800 untuk satu mlm..
pk 2x pn lum tntu nk g.
tp tmpat tu mmg berbaloi je kalu bayar.

hishhh buang duit haku jerkk...baik tido kat tilam empuk kat umah jerk...hahaha

eh ko orang ipoh ker?Ipoh kat ner...

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign