Pages

14 April 2011

~Pasal Milkadeal : Spa~

RM55 instead of RM300 for Herbal Ball Thai Pack AMAZING Spa Ritual + Foot Scrub + Foot Spa at Jari Spa, Solaris Dutamas - Duration 90 minutes [82% OFF]

Tak penah2 aku nak tertarik pada iklan Milk A Deal ni. Tetiba ari ni terpandang iklan tu lalu rasa ek eh.. bes oh. Rasa mcm nak la, nak la..
(mmg tak memadan aku ni, dgn tgh nk pkai byk duit. heh! but.... it's 82% off okeh. ufffhh)
Ni dkt .....
Jari Spa

Phone: +603 6205 3624
A2-U1-5, Solaris Dutamas, No. 1, Jalan Dutamas 1, Kuala Lumpur
Kuala Lumpur 50480
Laman web derang : Jari Spa

Utk keterangan lanjut pasal Milk A Deal yg ni klik aje di sini. Atau memana iklan yg kuar kat sidebar blog ni. Eh.. tak boleh eh ckp cemtu. teheheheheh :D

Oh...lama tak ber Spa. Last adalah pada 20 December 2008. Haha. Motip igt date skali?? Ye la..sbb 21hb tu aku sanding belah lelaki. Aku buat spa sehari sblm tu. Hihi :D

6 juta komen

aku pon mcm berminat...skali tgk kat dutamas daaa...trus rasa mcm x kesampaian...huhuhu

ala.. jgn la gode kite.. nti kang kite beli plak.. jgn la

aku da beli 1
10 mei ni nak pegi
berbaloi la sbb murah kan

cikcha :
Ala..buleh je.. jom la.. jom la..

Dya :
Kan?? mcm nak la..nak la.. hihi

CBL :
Jom..kita gi sesama nak??

Syana :
Dah beli ek?? hurmm... hurmm..dan hurmm.. :P

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign