Pages

21 April 2011

~Pasal Akhirnya Dapat Juga~


Setelah berhempas pulas mencarik hotel utk cuti 3 ari ni, yg mana di tulis di entry sangap ini, akhirnya usaha ku mendatangkan hasil.
Ceaaa... poyos giler. Haha dan Haha.

Hasil perbincangan suami dan isteri akhirnya kami sepakat utk ke satu tpt ini.

Dimana itu?
 
Kalo nak bercuti harus la rahsia kan dulu. Utk bagi feel kengkonon mcm org nak tertanya2, padahal org kata 'ada aku kesah'. Hahahahah.

Aku kalo bercuti mesti rasa cam nak buat GA teka teka kemana aku bercuti. Pastu bagi hadiah. Eh. Ada tak yg tak dpt adiah aku lagi yg mana aku dah janji2.
Yg aku tau, 300th follower aku retu. Adiah da balut, cuma lum pos. Tkpe..akan diusahakan.
Dan utk si Ejamaria ni. Dia teka kemana aku cuti masa raya cina retu. Ha..mmg lama. Maria, harap ko tak publish lak ketidak tunaian 'hutang' aku ni eh.. ko kan sayang aku? Lagi pun ko da glamer masuk Kosmo skang. hihikkss.Tentah ko pun dah lupa aku ada utang adiah kat ko eh. Teheehehe.
Ha! ko dtg event kat opis aku ni je la aku bagi ko yer. Nati ada promosi keja kawen. Ngeh ngeh ngeh.

Aku ada byk menda yg aku beli masa HKK retu. Utk buat adiah GA kecil-kecilan camni lah. Nati lah aku buat. 29hb nati ker. Sbb aku nak check-in 30hb. Hihik. 

p/s : Aku booked guna alamat kampung. Napak sket datang dari jauh. Huhuh.

10 juta komen

alor...bestnya kekda...cuti2 je dia... nak itut gak...have a nice day ye kekda

selamat bercuti
aku time tu pegi ipoh jek hantar rombongan adik sedara tunang

cuti lg.. eee.. jeles nye.. muat tak sy mau masuk dlm itu beg? sy ikut ye??

Eka :
Ala, Eka tu pun apa kurangnya.. kali ni dkt2 je. Hihi :>

Syana :
Oke la tu. dari duk sangap kat KL neh. hahahaha

CBL :
Ala, dia baru balik dari CH pun nak jeles ke?? cubit nak??? Ngeeee :P

bercuti lagi ke kak?
hihi

syoknyer kak...jalan-jalan lagi...

Ko ni asik bercuti jeeeee .... Jelesnyeeee ... Huhuhuhu...

P/S : Aku dah betulkan la entri aku tuuu ... Mekasih ats teguran sayang ko tuuu ;)

Ainil :
Haha. Nak golek2 dlm bilik hotel je. ihiks :>

Lynn :
Tak jalan2 pun ekceli. Dkt je pegi nyer. Hihi

Adia :
Haha. Toksah dok jeles lah. Tentah aku bercuti kat hotel bakang umah ko je. Tettt.. hik hik :P

hampeh betull,beria jerk booking guna alamat kampunggg...hahaha...tapi bagus jugak idea ko neh leh haku buat nanti..wohhhooo..

CNN :
Salu aku guna je alamat KL. Tp ni dekat bebona..terpaksa cover. kut tak napak sgt mcm sangap nak bercuti. hahahahha

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign