Pages

3 April 2011

~Pasal Lulur Mandi~

Ke mandi lulur?
Kalo mandi lulur jadi cenggini.
Kredit : Here

Aku mahu omong perihal bahan lulur mandi ini.
Emang biasanya aku guna lulur mandi Sumber Ayu.
Yg kayak gini.
Kredit : MyLadyShop

Tak la aku guna hehari. Hari yg rajin aku nak berlulur, aku lumurkan lah. Tp mmg bes lah. Kulit rasa halus mulus jer.
Tp skang aku carik udah tiada lulur mandi ini. Mana pegi nyer. Aku penah beli di JJ. Bila dicarik lagi, udah nan hado. Carik ke Watson pun tiada. Alahai..kena beli online kah? 

Sudahnya retu aku beli yg Watson punya. Tatau la bes ke tak. Tp aku rasa kalo kat Mydin ada la kut kan.

6 juta komen

Et xpenah wat lulur sendiri.agak pemalas nl belek2.hehe.

kt mydin ada jual lah ida & ada gak kt kios yg jual jamu2 tu

paling suke citra nye... benkoang..
perghhh lepas mndi.. wngi jee badan.. smpi ade org teruja.. wakakakakaakakakak

vaithis :
Apa yg seronok?? carik mandian lulur tu?? tehehehe.
bkn sy yg buat mandi lulur tu. tu gmbo je. hahahahah

eT :
Ala eT, akak pun pemaleh gak. Kalo beli yg tu lumur je cam sabun biasa tu. tehehehe

ctHajar :
Kat Mydin kan?? Okeh..nati nak pi beli. :D

CBL :
Ada gak penah tgk yg tu. Bes eh. Oke, leh terai.

azuel :
Jom gi mydin.. hoho

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign