Pages

7 April 2011

~Pasal Kasut~

Senyap unit aku. Puspanita buat rombongan gi Festival Kasut Antarabangsa kat PWTC. Kul 11 tadi. Aku tak ikut. Sbb ada meting jap gi kul 2 kat Angkasapuri. Derang mmg kata kejap. Tp ko tau je lah kalo suma pompuan yg pegi kan. Tk makan pun takpe deme tu. Harus drag smpai kul 2,3 kang.

Jadi aku antar adik2 aku je pegi. Cukup sker derang bila aku bagi kebenaran suma boleh pegi. Ala...bkn sari suntuk kan. Pegi je lah.

Oh. Event ni aku lupa nak selitkan dlm entry ini.
So, sapa2 nak pegi tgk kasut, mcm2 kasut yg pelik2, yg reganya tak tercapai dek pikiran buleh la pegi.
Aku da pegi last year. Mcm tak byk je kasut jual time tu.
Thn ni tatau la cemana.
Utk tahun ni temanya Walking In Unity-Soley Soley Sole.
Dibuat di PWTC- Dewan 2.
4 ari. Maknanya berakhir pada Ahad ni lah kan.

Yg ni mmg aku tak ghairah nak pegi.
Tp yg start 22hb ni mmg aku ghairah dan tak sabau nak pegi.
Insyaallah..... yg tu WAJIB pegi. Hihihi.


Hehe. Nak tunjuk gak gmbo pegi last year. Hehe.

4 juta komen

wah menarik ni
pes time dgr
karnival kasut

Errrkk ... Yg 22hb tu ada aper Reen??

Kalau setakat nak tgk2 saje, rasa cam tak rajin je kaanann .. Hehee

Nana :
Pegi tak Na..tp dia tak la besar sgt pun..tp thn ni tatau la kan.

Adia :
22hb?? nantikan apa keghairahan ku itew yer.. teheheh

juliaakmal :
Bebudak yg pegi ni kata biasa2 je..tkde apa sgt pun. Just ada kasut2 pelik yg mahallll reganya. huhu

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign