Pages

5 April 2011

~Pasal Follower ke 300~

Oke. Lupakan masalah carik pasal tadi.
Mmg itu adalah perkara yg mmg carik pasal sebenarnya.
Tkpe. Sabo. Sabo (bak kata Yob D08).

Seterusnya. Aku retu mmg cam nak mencari follower ke 300.
Dan dpt 'tangkap' ari ni.
Iaitu nama profilenya adalah Eza.
Tp tidak dpt diketahui atau dijumpai blog nya.
Kalo tak ingin jugak ku nak membalas kunjungannya dan membuat review ttg blog beliau.

Dan mohon, sekiraya Eza membaca entry ini sudi lah apa kiranya me respond entry ini.
Samada meng emel di cikstoberi@gmail.com atau drop comment.
Ada la saguhati nak bagi.
Sbb follower ke 100 dan 200 dah terlepas retu. (yg ke100 masa sibuk buat contest sedondon, yg 200 tak igt dah)
Harap2 yg ini tidak terlepas pula.

(poyo ke baru ada 300 follower nak bagi adiah bagai?? takpe la..... saja nak seronok2 dgn mengkeme mengkeme yg berkunjung ke sini).

p/s : kena tulis cecepat sbb kang tetiba tgk da turun plak jumlah tu.. miahahahhaha

4 juta komen

eza nie opismate saya..nnt bgtau kat dia ok

ye ye sy lah orangnye.. :)

kekda,

Ai follower ke 200 tu.

errr sila beri hadiah

:p

anie :
Owh...anie je opismet.. ok..

lovezalovelady :
dah emel kan?? oke.. thanks eh.. :)

Ai :
Jap..akak check sapa follower ke 200. Urmm... mukan mukan... tehehehe :D

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign