Pages

22 April 2011

~Pasal Brownies Kartika Sari~

Aku mengidam ini.


Sedap oh.
Siapa biasa ke Bandung, pasti tau berkenaan Brownies Kartika Sari ni.
Yg boleh dijadikan buah tangan jika berkunjung ke Bandung.
Aku retu masa pegi, beli yg ini, yg coklat dan entah apa lagi tak ingat.

So, Dee (my bff kategori porem mesra dot net) ke Bandung 2,3 ari lepas.
Kirim je la kat beliau.
Aku nak perisa cheese. Sedap oh.
Rasa sayang nak makan sbb tatau bila lagi akan dpt makan.
Tp Dee tu biasa je gi Bandung.

Bila lagi nak gi Bandung yea??
Thn dpn la kalo nak plan pun.
Thn ni mungkin tidak.
Cukup la percutian dlm negara je sehingga Okt ni.
Lps tu baru pikio semula.
Thn dpn, Insyaallah takde aral dan panjang umur lagi,  dlm plan adalah USS.  Bandung tu kalo ada geng lah. Sapa nak pegi?? Jum soping Bandung yuk. Sangat. sangat. sangat dan sangat bes ber soping. Dulu aku bersoping giler babun kat Factory Outlet kat sana. Ate tak giler tgk baju brand2 bawah 30inggit je.

Yuk. Makan brownies yuk... hihikss

7 juta komen

sedap yer kak...nanti kalau ada sesiapa nak ke bandung leh la kirim...nak juga rasa...

nak jugak..
ne aci mkn sorg2...
klu die g lg.. beli kan utk sy lak kak.. ok x?

mmg aku teringin sgt nk soping kt bandung
tak pernah pegi :(
tapi yang pasti laki aku sure pangkah awal2
hahaa

nak jgk rase la cam nie..
ade sesiape nak g bandung...leh kirim??hehe

hari tu pergi tak beli pun.huhu.

eh ko tau tak haku bayangkan brownies neh aper?

biskut...hahaha bengong betul haku nehh...:(

Lyn :
Sedap. Paling glamer hok coklet, tp yg cheese ni pun oke jugak.

CBL :
Oke..nati akak ckp kalo dia gi lagi

Syana :
Pegi ngan kengkawan pompuan je. Cam aku retu, laki tinggal. Ada sorang lagi tu, laki tinggal, anak bawak.
So, buleh je. Jum..bawak iman. Aku bleh je bbsit kan. teheheh :D

Nizam :
Lor..awat tak beli???

CNN :
teheheh.. dulu aku pun byg gitu. hok kat famos amos tu kan. hahahaha..it's oke dear. ngehehehe

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign