Pages

23 April 2011

~Pasal Hari Sabtu Yang Sangap~

Wot..wott...
cukup..cukup..
ari ni hampir seharian aku ngadap mendalah ni.
Celik je mata, sidai kain, lipat kain, kemas2 dapo, zup online.
Pastu mandi, pastu masak, pastu makan.
Sambung balik online.
Gilos.
Aku ni... kalo da dpt online mmg tak hirau apa pun citer bes kat tibi tu.
Habes aku blogwalk merata-rata tpt.
Sker. Lagipun aku tgh google ada satu term kedoktoran tu.

Sian my dear aku tu yer.
Terabai beliau.
Rasa2 dia marah tak aku duk klik..klik....klik je ni.
Dia salu kata 'asik baca blog org je dia ni'.
Hihi. Ai baca blog yg memberi informasi kat ai je.

Oke lah. Cukup dlu buat masa ni.
Nak spent quality time dgn somi di mlm minggu ni.
Tepu otak oh tak kuar umah.
Oh. By d way, Insyaallah esuk ke Pesta Buku.
Awal pagi da kuar ler. Duduk situ barang 2,3 jam.
Anyone yg berniat ke sana? Leh la kita jumpa yer. Hik hik

6 juta komen

haa..
memang Nita de bercadang pun ngan kengkawan nak g sana. Kang kalo kut2 tertembung ke, Anita jerit panggil nama kak reen~ hihi

dah pegi kelmarin...
tak cukup weh duk 2-3 jam... mau duk sana 1/2 hari nnt... ;p

tu la kekda.eka pun camtu tau...kadang2 terabai en somi dek benda2 gini.eka kalu dah ngadap laptop mmg tak jadi keje lain...sbb tu celik je mata kene wat keje umah dlu...tp kadang2 buka2 mata terus nonong ke lappy.akibatnya umah terbongkang cam tongkang pecah

Anita :
Pegi ke smlm? org ramai giler kan? tak tahan...

Maria :
Org ramai. Aku rimas. Cukup la 3 jam jer. hihi

Eka :
Haha. tu la pasal. Ngeee :D

xkemana pon weekend...dok umah je..

Mizz Siha :
Duk umah pun ok.. dpt rest2 kan :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign