Pages

22 April 2011

~Pasal Nusajaya Johor~

Akhirnya smpai pun ke Nusajaya.
Tp malangnya takde gmbr pun utk membuktikan ku dah smpai sana.
Sbb aku hnya bawak cik Biru. Cik Nik tinggal. Dia masih dlm pantang. Tk boleh kuar umah lagi.

Oke tpt tu. Cantik.
Tp blum dibangunkan sepenuhnya lagi.
Dia ala-ala Putrajaya jugak.
Jalan masuk pun cenggitu gak.
Ada kawasan hutan2 yg masih tidak diteroka.

Aku pegi kat bangunan yg unik ni.
Imej : here
Dari jauh napak atap dia takde bumbung (ke bumbung takde atap?)
Mcm tak siap je. Kawan aku yg keja situ ngaku sendiri.
'Org taknak dtg opis kiterang ni, igt bangunan tak siap', katanya berlawak.
Tp ramai je kat situ. Maklum la, byk urusan kat situ.
Tapi unik la. Cantik.

Nati ada Legoland eh kat sini.
Imej : here
Imej : here
Apa pun cantik la sana.
Kira nati kalo da siap bebtul suma ada la kat situ kan.
Satu lagi attraction utk pelancong.

6 juta komen

tempat tu memang cantik.....

tak pernah samapi lagi...legoland..yg ada keluar majalah 3 tue ya....huiisshhh mesti cantik bila dah siap nnt kan

x sabar nak tunggu legoland tu siap...entah brp la entrance fee masuk sana...

wahh nampak macam hebat gak tuhh...

aku adalah orang Johor yang x pena samapi ke Nusajaya walaupon ada rumah kat Nusantara.. huhu, teruk kan..

juliaakmal :
Cantik. mcm putrajaya kan. nice!

su su :
A'ah. yg ada budak tu jadi designer dia tu kan. tk sbr nak tggu.

Lyn :
Kalo mahal, sekali je la masuk. buat merasa kata org. tp tak la semahal USS kut.

CNN :
a'ah. seme ada kat situ nati

Masz :
Nusantara ? Which part tu?

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign