Pages

21 April 2011

~Pasal Kuatnya Instinct~

Kuat tul instinct nyer.
Baru je aku nak capai tipon, tgh nak dail.
Tup2 call masuk.
Nama org yg aku nak call tu.
Pulak tu dia pun bertanya kan hal yg sama aku nak gitau ke dia.
Sblm aku capai tipon tu aku terpikir 'eh, nak makan nasik ayam la lunch ni'
So, nak call bagi tau la sbb org tu ada kat luar skang.

Tup2 dia call.
Tanya "nak nasik ayam tak?"

Hik hik.. cam tau2 je bini dia nak makan nasik ayam kan.

Begitu lah kuatnya instinct suami isteri.
Begitu juga dgn family, mak kita, ayah kita.
If kita tetiba terpikir kan mereka, lekas2 call, sbb mungkin mereka pun teringat kan kita.
(apply utk org berjauhan ngan mak cam ai ni ler).

Oke. Tu je nak kabo.
Sambung koje. Ngeh ngeh ngeh.

14 juta komen

akak... kita pun pernah macam ni.. Kita kat opis fikir, "Ish.. petang ni kalau dapat makan satay best ni.."

tetiba petang tu, dia bawa balik satay...

mcm mana diorang tau ek apa yang kita nak kan? hehhe

eh setujuk jgak laa...hehehe

simple je nak cakap:


s.e.r.a.s.i :)

dlu time belum kawin selalu camni..
dh kawin ni..kdg2 je jd gini.. ai hntr sms.. die pon hntr sms.. pastu dedua x reply.. sbb dedua ingt.. dedua sudah reply msg itu.. errr faham ke?
hahahahah

~ain :
Itu lah dinamakan ur my heart, ur my soul. hahaha

su su :
sesekali je. hihi...

Anita :
Hik hik..malu ai..

CBL :
Paham..paham... akak dlu pun penah camtu. Ngan ex-bf lah.
Lps tu kiterang kata menda tu adalah bercakap melalui alam maya. hihihi.

Tu namanye sehati dan sejiwa ;D

lepaqs bacer posting ko neh tetiba plak haku rasa nak makan nasi ayam..eh neh kira instint tak...hahaha...

betul betul...for me plak selalu terjadi bile tetiba je terlintas something dlm hati, tetiba cik hubby plak yg tolong ckpkan...cam sama fikiran ape yg kiteorg pk..

Adialuze :
Oh. buleh la aku masuk rancangan tu. tehehehe

CNN :
Hampagas tau..tergelak aku dibuatnya. hahahahhah

Lily :
itu la tandanya berinteraksi melalui udara. tehehheheh :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign