Pages

9 April 2011

~Pasal Nyamannya Di Kampung~

Nyaman.
Ada di kampung.
Dapat makan bubur jagung.
Dapat juga makan duyan.
Mak pun kata tak penah2 dlm sejarah idup dia beli duyan.
Sbb selalu juai duyan je.
Tp sbb anak bongsu ni mcm mengidam je ghopa, maka mak pun turut menawarkan rega (ai la yg bayo, takkan mak plak....).
Bukan Musang King. Kat sini ssh nak carik Musang tu. Duyan kampung ada.
Tu pun tak berapa byk lagi.
Tak musim sgt lagi. Byk kat area Taiping tu je.
Kat umah ni pun baru nak berbunga (oi kome,,, deroyan udah bunga..moh kita pegi menebeh nya). Suka bau bunga durian pepagi. Harum dan manis je. 

Sbb tak byk lagi, tokei cino tu mcm belagak je.
"nak amik, taknak amik boleh carik itu tempat lain".
Eh... nak je aku lempo duyan tu ke muka nya.
Hahahahaha. Waahhh...garang la plak.
Aku bkn nak makan pun, amik 2,3 ulas je. Kiterang beli pun 2 bijik je.
Tu pun ada sebijik setgh lagi. Japg kang baru makan. If tak abis, mak kata dia buat la kuah (EjaMaria kata serawa). Bawak kat opis, tak smpai beberapa minit kompom licin. Hahaha.

Oke, sok mak nak masak lemak ketam ngan nenas plak. Yummehhh.... nom nom nom.
Apahal aku cam org ngidam je ni. Apakah???? hahahahhah

p/s : Buat Yob D08, Yob Amalhaj dan Yob Samad, lenkali kita gathering ye..buleh kita bersogheh sogheh. tehehehehh :D

3 juta komen

Sedapnye bubur jagung !!! Nak jugaaakk !!! Waaaaaaaa!!!

mike nih biler mengidam teghok bebnor weh.... sibbaik mender yang mike idam tuh senang dicaghi.... kalo idak.... mengobak oghang ghomahj mike nak mencaghinyer.... hihihihihihi

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign