Pages

8 April 2011

~Pasal MH Deals 48hour~

Bkk emel, tgk ada promo ni. Alamakk.... mana lagi nak pegi ni yer.
Hurmm....

Oh, kengkawan..... sila la tgk.
Mungkin ada rega tiket menarik ke destinasi menarik.
Kut ada sesapa nak ber rombongan che kiah ngan saya pada Oktober nati ke kan.
Jum..jum...


Two days to make your great escape
Quick, every second counts.
Economy Class deals to places you'll love
Travel: 9 May - 31 Dec 2011
All-inclusive selected international fares
Promotional fares also available via MHmobile and MHbuddy

4 juta komen

x leh la kak...skrg tgh fokus baby dalam perut jer nie...

boleh tengok ni, mana tau ada tiket murah nak pergi mana2 ke...heheh









New Entry: Eklusif | Temubual Usop Welca dan Hot.fm

Lynn :
Tkpe la..bkn ada skang je.. nati thn2 dpn ada lagi. tp tatau le kut thn dpn pun ada bb dlm prot lagi.. hiksss

CNN :
yeszaaa...

Zahidah :
Akak da tgk, tp tak byk tpt la pulak dia buat..

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign