Pages

31 August 2012

Selamat Hari Merdeka, Malaysia!

kredit : FB Era

Ini tanah kita.
Tanah tempat tumpah darah kita.
Tanah yang menyaksikan sebuah negara bebas dari jajahan.

Ahh...dah..dah... tetiba datang giler nak bersajak plak haih. Kuwasa.

Oke lah, selamat hari merdeka, Malaysia.
Bunga api dari KLCC tak semeriah dulu dulu.
Dulu, tinggi bunga apinya. Ada bermacam bentuk.
Skang dah macam sama plak ngan bunga api yg orang main time raya tu. Haha.
Thn dpn (Insyaallah) dengar sayup2 je la kut bunga api. Dari rumah KSU mmg tak nampak la. Bayang KLCC pun tak napak. Dulu masa beli rumah sales tu kata napak KLCC. Mmg nak kena nih. Tp tak pe lah. Cukup la 9 thn dah mengadap KLCC. Celik je mata, bukak tingkap, bukak pintu, KLCC dah dpn idung. Haha.

So, esuk satu ofis kena Janji Ditepati.
Ikut kan je lah. Nak buat cemana. Wajib. Wajib. Wajib. Katanya. Takde sunat sunat dah.
Tak pegi, tulis dalam buku perkhidmatan. Ingkar perintah. Sudah la unit aku yg jaga tatatertib. Lagi mau buat perangai?

Takpe lah, asalkan Sabtu / Ahad dah leh cuci rumah.
Asalkan tadi dah dpt pegi Perfect Livin.
Asalkan dah dpt 'usung' apa dihajati.

Nak packing barang... nak packing barang....

p/s : Dan tinggal 4 bulan je kita dalam tahun 2012. Mmg masa berlalu pantas.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign