Pages

2 August 2012

Promosi Kraf Aidilfitri

Kalo ada yang perasan, dah selalu keluar iklan Awal n Scha untuk Promosi Kraf Aidilfitri ni.
Jadi, sila sila lah datang pada sesapa yg ada kelapangan ya.
Start 1 Ogos until 12 Ogos 2012
Sehingga jam 10 malam.



Nati ai review secara detail apa yg bes yer.
Sbb dah 2 hari, ai pun tak sempat turun lagi.
Sebukkkkk nak interview mggu depan. *good luck pada semua calon.. nak soklan bocor?? Muahahahah...*

Ingat nak turun gak. Nak beli kuih raya - bukan utk hari raya, tapi nak buat kunyah2 memalam.
Hihiw.

Sila lah menjamu mata.
Kalo kat jalan TAR sanun panassss... sini sejuk ber air-cond. Hiwhiwhiwww
(lepas tu orang kata - kat jalan TAR jual murah2, aku kata situ buleh la.. jualan lambak..bersesak sesak)

*baik punya promo kan. Ngeh!

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign