Pages

15 August 2012

Bukan WW : Turbo Chopper by Tupperware

Dalam pada nak beli ke tak, nak beli ke tak.
Ku beli jugak.
Hoho.

Oleh kerana aku dah berangan, atas table top hanyalah produk Tupperware, maka beli je lah. Hihi. Takkan nak letak lesung batu atas top kan. Haha.

Dan produk tupperware yg boleh letak pun terhad kepada kaler putih merah sahaja [walo tema rumah bkn kaler tu pun]. Itu angan angan aku lah kan. Menjadi ke tak tu, tgk la cemana. Awal2 mmg jadi la kot, masuk 2,3 bulan ce tengok. Kuikuikui.

Takat ni kalo yg putih merah adalah rice dispenser, bekas bawang tu. Dan terbaru mendalah chopper ini lah dengan kitchen on the move. Kaler2 lain masuk dlm kabinet. MyDH dah sound - abis la penuh seme kabinet dgn tupperware nih. Haha. Mmg lah tu. Cemana nak susun tatau lah. Tgk lah nati cemana.

Utk katalog Ogos - September ni byk gak aku borong utk diri sendiri - duit bonus - hehe. Bagi napak sket. Sbb duit APC tu hari entah kemana halanya. Smpai skang cam blank, mana pegi duit tu ah. 

Borong smpai naik level 1 dan dapat satu bekas besar kaler purple. Sgt sgt ailoike. Salunya kalo naik level ni aku beli barang orang ja. Kali ni mmg barang sendiri. Puas hati. Esuk nak tggu gaji ko tenung la bekas2 tu yer.

Dan aku berjaya juga beli freezer mate kaler pink tu. Ya Allah. Mmg la suka sgt sbb kaler pink juga dkt2 kaler purple. Juga seronok sbb dapat beli Outdoor Snack Box kaler purple. Ini mmg aku aim dari bulan Jun punya katalog. Tp time tu dah abis. Kena tunggu lama nak dpt stock. Ni aku beli laju2, mujo ada. Yg ini mmg takde keperluan - saja beli. Sbb kaler purple. Boleh???

Bercakap tanpa gambar. Haha. Tkpe lah.

Selamat Hari Raya.
Ai da cuti esuk. Insyaallah. 

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign