Pages

22 August 2012

Edisi Raya Keempat

Morning.....
Selamat raya ke empat.
Raya ke empat baru sempat jenguk sini. Menitipkan beberapa perkataan.
Sakan sgt raya kotttt???? Idak sakan pun. Tp sakan ke hulu ke hilir. Dari selatan (eh, KL tak selatan sgt kan?) ke utara (eh, Perak pun tak berapa utara kan), pastu gerak ke timur lak (haha, Pahang pun idak la timur sgt. exaggerate lebey... ahahahaha).
Begitu lah. Namun syukur Alhamdulillah, kami tak terperangkap pun dlm jammed as orang duk bebising dlm tweet #kltu tu. ehehe.... rancang perjalanan kan.. eceh, berlagak la tewww... Idokk.... kita dah serik kena jammed macam giler raya cina tahun bila tah. Sejak dari tu cam fobia pun ada. Teruk giler time tu, KL - Ipoh    7 jam! Siap masuk jalan lama, kuar balik masuk hway. Isk. Tak laratttt......
Cerita raya pun takde sgt. Tgk rata rata upload gmbr pagi raya sedondon. Aku tgk saja la. Buleh lupa nak amik gmbr lps solat raya tu. Yer, ntah cemna lupa plak. Sbb sebuk nak gerak ke Pahang. Baju pun trus tukar la sbb malas nak pakai baju kurung naek keta. Ber 'poplook' la uols... hahaa.

Nenati la citer panjang. Hari ni pun ai mmg dah ada kat KL. Smlm ptg da smpai dari Pahang. Sempat singgah umah KSU. Ha... ada citer 'menarik' di KSU time pegi tu. Dlm FB da citer sket. Nati kiter citer panjang pula.

Oke, reni byk urusan perlu dibuat. Pegi ofis developer utk amik 'duit raya'. Ahahahaha.... Yer, duit rebate utk bumi tu da bleh claim. Hikhik... Alhamdulillah... :)

So, selamat hari raya ya... dan selamat berkerja pada sapa yg masuk ofis tu. Tkpe..esuk ai join uolsss... :)

Gambar hiasan. Hihi. Tp kg ai bkn di Bentong. Exit je sini :)


Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign