Pages

9 August 2012

Edisi Hari Raya : Bonus Raya

Hihi.
Seme pun menyengih la orang gomen ini hari yer.
Maklum la, bonus raya sudah masuk.
Walo pun retu aku terbaca kat FB ada orang swasta (kut nya) antar ke FB Najib Razak kata jangan bagi bonus ke penjawat awam ni. Sbb penjawat awam ni memacam perangainya (malas aku nak tulis. Itu seme cliche' la. Ko masuk keja gomen la baru tau cena kekdahnya bekerja. Kalo orang tak hingin sgt keja govt ni, apsal berbelas ribu permohonan sampai. Heh! Abis nya pun, kalo orang swasta i.e bank, hartanah segala tu yg bagi bonus berbelas bulan takdak pun heboh2. Ni setgh bulan gaji je kot. Adoi.. entah la.. bersyukur je lah dengan apa kita terima kerana rezeki itu Allah dah tentukan utk setiap hambaNya).

So, muka ada senyiumm lah.
Dan kami pula dah disertakan dgn gaji sekali.
(badan berkanun mmg cemni lah, kadang dpt awal, kadang dpt lewat, tapi selalunya awal. Haha).

Harus kena agih2 kan sesiap.
Kang nak nunggu bulan 10 9 punya gaji... ada yg kunyah langsir kang. Haha.
Sbb plannya bonus ni bkn la utk hari raya, tp utk KSU lah. Hihi.

Hujung minggu ni buleh beli langsir. Hihiw. 
Keluar subuh2 buta. Hihihiw.


Eh. Cemni pun cantik juga ya. Oke, save..save. Hihiw.

eDIT..eDITTTT... ediitttt...
Ni seme igt ai nak gi beli langsir RAYA. Bukan uolsss.. bukan... ini bukan langsir raya.. ini langsir rumah KSU ai la uols... Kan dah tulis tu. Sapa mmg pengunjung tegar kebun stoberi ni tau la apa maksud umah KSU tu.. uols neee.... 
kalo raya pun, raya HAJI la kot ada langsir tu. Miahahahaha... Langsir raya?? tak pernah wujud dlm sejarah idup ku semenjak duk KL ne. Miahahahahaaa...Ko pakai je langsir tu bertahun2. Miahahaha...

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign