Pages

1 August 2012

Edisi Suprise Sempena Hari Raya


Hihi. Rasa cam nak buat suprise plak kepada pengunjung setia blog ni.
Hihi. Tahpehapatah kan, nak buat suprise, tapi siap dok buat entry. Pang juga kang! Hihi.

Tapi tak semua la di suprise kan. Lagipun mana hok silent2 reader tu, susah nak detect, padahal meke ni lah yg setia bebeno menjenguk sini. Lagi lagi yg sekitar2 saya ni kan. Alaaa... ai know what u did last raya lah. Haha. Kalo silent, saya pun "silent suprise" lah. Hihik.

Jadi, sempena Ramadhan ni, saya nak "suprise kan" 10 orang.
Yang setia drop komen kat sini. (juga kpd yang jarang drop komen juga, sbb saya tahu mereka mmg salu jenguk kebun stoberi ni)
Walo pun skang ni jarang2 dah BW, drop komen kat blog mereka, lambat reply komen, tp mereka tetap berkunjung ke sini.
Terima kasih banyak banyak.

Tapi tu lah, terhad plak pada 10 orang ja. Nati nxt year lagi 10 oke.
Ada sesetghnya mmg dah ada alamat pada saya.
Dan ada gak yg saya minta emel kan alamat.
Dan tak berapa nak suprise gak tu.
Huhuhuhu...

Tp suprise jugak la.. tgk apa yg dtg nati ya... cuma ada sedikit kenangan semasa percutian Terengganu tu ari. Nak buat GA, rasa malas pulak. Jadi, begini je lah tanda ingatan dan persahabatan.

Saja suka suka sempena hari raya.
Bye!
(eh. da pikir raya ko yer..??)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign