Pages

17 August 2012

Yang Pergi, Yang Datang

Sedihnya bila dapat tahu baby Rini AF ni meninggal juga akhirnya.
Tak silap dalam 2,3 hari lepas aku ada baca yg anak dia kritikal dia akibat jatuh katil.
Lps tu masuk spital.
Dan hari ni, meninggal. Innalillah...
Sedihnya Ya Allah...
Dkt nak raya pula tu. Anak sulung pula tu. 
Tabah lah ya Rini, Allah menguji kita sesuai dengan keupayaan kita menghadapinya.
(sebenarnya aku taktau bila si Rini ni kawen pun. hihi. yelah.. da 'kertu' ni jarang2 dah baca pasal hiburan. Ni pun tau kat FB ja)
Cerita arwah anak Rini, ada kat 
kredit : sinar harian
Seterusnya, cerita dari artis AF juga. Farah dah selamat bersalin.
Baby perempuan juga. Tahniah utk Farah. Seronoknya ada baby...
Cerita dan gambar :
http://www.myartis.com/2012/08/farah-af2-timang-bayi-perempuan.html#more
http://www.gua.com.my/berita-artis/Farah_AF_Selamat_Lahirkan_Puteri_Sulungnya.html


Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign