Pages

27 August 2012

Edisi Interview Dan Cuti Masuk Sekolah

Wah....meriah dashboard ya ini ari.
Seme pakat2 citer pasai raya dah ya.

Tak smpat nak baca lagi.
Ari ni ada interview. Dari jam 8 pagi. Settle dkt dkt kul 6.
Rasa nak kebas pinggang duk dlm tu.
Pergh!
Mujo yg dtg pun half dari dipanggil.

If seme datang?
Mau kul 8 baru abis. Huhu.


So, esuk ai cuti kembali.
Dah laju laju isi cuti dlm HRMIS.
Ai ada Majlis Meraikan Calon Baru. Cewah. Calon Baru katanya.
Wii... ada rasa seronok, ada rasa tak seronok juga.
Rasa seronok sbb dah 10thn tinggalkan 'sekolah' pastu nak masuk sekolah balik.
Lagi seronok sbb tu la sekolah yg diidam idamkan sejak pas SPM. Dulu tak buleh la nak sekolah situ kan. Sbb tak pandai. Haha. So, skang, Insyaallah, dah dpt apa diimpikan.

Tak seronok - sbb satu ja.
Kena drive sendiri. Huwaaa... lama giler kot tak drive sendiri ne.

Tetambah tpt yg jammed2 tu.
Huwaaa... gigil kottt....


Majlis start 8.30pagi. Tau la..time ofis tu. Mana nak carik paking lagi.
Huwaaaa......

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign