Pages

31 March 2012

PP012012 (Pekeliling Gaji Baru SSM) & PP032012

Pekeliling Perkhidmatan Bil. 1 Tahun 2012 - Kenaikan Gaji Pegawai Perkhidmatan Awam Persekutuan Di Bawah Sistem Saraan Malaysia.
Pekeliling Perkhidmatan Bil. 3 Tahun 2012 - Kenaikan Kadar Bantuan Sara Hidup

Yerps. Pekeliling kenaikan gaji SSM yg baru dah keluar.
Tgk kat FB KPPA ada citer pasal tu. Then tgk kat kat FB Fahidayati. Dia duk share.
Lps tu bukak emel ofis pun ada pekeliling tu HR edarkan.

Maka, klik sini utk baca PP012012
Byk mukasurat gak. Tp carik ikut gred kita sudehhh.

Dan HR hantar gak pekeliling baru yg kenaikan elaun sara hidup tu.
Klik PP032012
Owh. Yg ni sapa duk KL takdak kena mengena la kan.

Maka, selamat berbelanja dgn berhemah yer uols.

## pasrah. Gaji SBPA hari tu lagi tinggi sebenarnya. Tp takpe lah. Lama lagi kot keja kan. So, sila jadikan pasrah itu kepada redha. Nak kira gaji baru - klik web JPA
##jadi ler utk buat belanja jalan2 bulan 5 sok n renew 'buku merah' (still tatau nak renew ke nak buat baru? Hurmmm)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign