Pages

6 March 2012

Perihal Sama Tapi Tak Serupa

Pagi ni tgk sesuatu yg 'bes' kat dashboard blog aku.
Tajuk yg sama tu mmg salu la dpt kan.
Tp kali ni ter dapat gambar yg lebih kurang sama tapi tak serupa.


Alahai...comel sgt dedua.

Dedua pun senyum dan ketawa.

Berharap satu hari nanti aku pun bleh letakkan gambar camtu dan org lain plak tgk kat dashboard dia.

Tuanpunya blog :
a) Izan
b) Phat - dia ni satu tpt keja ngan aku, tp dia kat Pahang sanun. Baru je jumpa blog beliau lps balik course tu ari huhu.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign