Pages

8 March 2012

Souvenir Terbang Ke Penerima

Terima kasih pada yg dah bagi alamat utk menerima souvenir dari Langkawi tu.
Senarai penerima as diumumkan pada 1 Mac retu.
Bleh tgk entry ini
http://pnstoberi.blogspot.com/2012/03/perihal-10-penerima-souvenir-dari.html

Dan yg respond bagi alamat hanya lah
1. CikPuanFara
2. Salmi Khairil
3. Masya
4. Nad@MamaZakwan
5.MixedFamily
6. Nadratul Syazwana
Serta dua penerima adiah misteri tu.

Terima kasih sekali lagi coz sudi nak terima dan alert dgn result ni.

Maka, utk souvenir dari Langkawi tu akan ada 4 lagi lebihnya Jadi, saya akan bagi je pada sesapa yg alamatnya ada dengan saya (GA & Contest dulu2 tu). Jadi, jangan tanjat gegirl tau kalo tetiba dapat souvenir tu. Tak seberapa pun, tp sebagai penghargaan anda menyokong blog ni, selalu berkunjung ke blog ni dan komen. 

Thanks yaw.


p/s : Souvenir akan 'terbang' selewat-lewatnya next week :)

Google

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign