Pages

1 March 2012

Perihal 10 Penerima Souvenir Dari Langkawi


Here the list.

1.CikPuanFara - sbb dia yg pertama drop komen. Biasanya dlm memana GA/Contest aku, yg pertama mmg ada peluang utk menang. Idea Fara : Perfume.
2. Salmi Khairil - Idea : Wall Photo.
3. Bitt (double IS) - Idea : Candle Lite Dinner kat rumah
4. Masya - Idea : Perfume
5.Nad@MamaZakwan - Idea : Bercuti ke Pulau
6.MixedFamily - Idea : Buku Umrah & Haji
7.CikRoseCute - Idea : Special Kiss
8.Nureen - Idea : Perfume
9.Nadratul Syazwana - Idea : Binatang peliharaan
10. Unknown - Idea : Rakam video wish happy befday (yg ni takde blog, tp ai know la sapa dia. Huhu)

Mostly yg ni mmg tak penah lagi dpt apa2 gift dari kebun stoberi ni kan. Dan ada juga rakan2 yg baru berkunjung ke blog ni, dan tak kurang juga yg baca secara SR (unknown tu ler. Huhu).

Dan utk hadiah misteri (Misteri la sgt kan. Haha)

kak ita cadangkan ya...masa kat opis kak ita ada bos ne(bos kecil-kecil aje......isterinya selalu buat suprise..bagi jambangan bunga ada ted bear kecil,colkat dan kek yg dihantar ke pada suami...best nya kita org kat opis ne tengok...kek dan coklat dapat lah kita org makan bersama2 bos tu...romantiknya wife dia...

***cadangan Kak Anita ni mmg sebijik plan aku tu. Cumanya kek tu aku da buat in advance. So, kak Nita, kira ai ni romantik la yer. Kui kui kui.

hai reen...


saya follow blog awak n join dis GA..



http://pinknlavender.blogspot.com/2012/02/giveaway-souvenir-dari-langkawi.html

wana cadangkan:

kalau bajet lebih, maybe boleh bawa pi holiday kat tempat yg istimewa mcm kat avillion yg water chalet tuh / belikan perfume lah..tiap2 hari wangi

kalau bajet sket, belikan spender berjenama (sori,nih idea giler..tapi biler teringat mesti akan ketwa terkekek2)

jom ke blog saya juga..

***terima kasih sudi follow blog ni. Cadangan Wana juga hampir2 tepat dgn plan aku tu. Cuma tempat tu lari sket (tp dkt dah tu).
Oh. Hadiah spender berjenama tu saya da buat last 2 year. Kui kui kui. Jadi idea tu tak giler. Cuma saya tambah sket seluar kecik bersama seluar besar (jeans). Hihi.


Jadi, sapa yg ada nama diatas tu sila sila lah emelkan alamat dan ID blog [dengan subject : Souvenir Langkawi] ke cikstoberi@gmail.com untuk urusan penghantaran souvenir tu yer. Sebelum 7 Mac 2012. 
Thanks.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign