Pages

6 March 2012

Tudung Punya Hal

Kredit : MyMetro
Alamak aiii.... memacam yer. Dah nak kena saman lak Fareeda ni.
Taktau nak kata la kan. Aku pun join gak fanpage dia kat FB tu.
Sebenarnya ikut keselesaan pengguna la.
Mak aku salu duk kata 'bakpe beli tudung memahal tu, kan ada je 10ingit tu', bila aku duk sakan borong Ariani setiap kali sales.
Ye lah. Mmg la ada. Tp sanggup ke nak pakai skali dua lepas tu campak entah mana bila dia dah terkelepek2, awning jadi kedut2. *tp kadang tudung Ariani pun ada yg jadi cemtu. Kena pandai pilih. Lps tu tak rajin nak antar dry-clean kan. Huhu.

Tp yg Fareeda nyer design mmg jarang la jumpa. Esp yg ada brooch tetengah tu kan. Dan katanya tudung ni pun telah di patent kan
Web Fareeda
Tapi ada je kot tudung yg design camtu kat luar tu.

Tapi tu lah aku kata, kut ada yg buat camtu pun, kalo tak selesa, org akan beli yg ori gak.
Mmg tudung Fareeda ni bagi aku mmg tak mampu milik la. Ada pun 4 pasang baru dari brand tu. Takat Ariani tu oke la lagi kan. Mmg diakui tudung Fareeda ni agak pendek. Tp dia dah keluarkan yg baru utk saiz L dan XL. Dan kalo yg biasa tu, bagi org kecik2 cam aku ni, dapat gak la tutup dada, walo tak seluruhnya. So, just nice.

Takpe lah. Biarlah derang settle kan.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign