Pages

24 March 2012

Bawa Aku Pergi, Pacu Laju-Laju

Terlambat pula aku nak publishkan citer ni. Tp takpe lah.
Kredit : Sinar Harian.
Rata-rata da sedia maklum ngan citer ni. Macam-macam hal. Dlm pada tu bleh plak berdedai dedai citer cam ni. Lari Rumah - Culik.

Bleh la camtu kan. Kenapa la byk sgt kes camni. Takkan kerana lagu ni plak kut.

Bawa aku pergi, pacu laju-laju, kita lari dari realiti
bawa aku pergi, pacu laju lagi, malah kita tak perlu kembali


tengah malam nanti, tolong jangan lupa, jangan mungkir janji
aku dah teruja, sudah cukup lama, aku tunggu saat ini
sejak kali terakhir kau hantar pulang
hidup sungguh sepi
tolong jangan bilang mama, tolong jangan bilang papa
malah jangan bilang teman karibmu
jangan bilang sesiapa


oh, buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh, ayuh

*aduhai.... kalo tgk bait bait lirik lagu ni mmg menakutkan. Tp lagu adalah sekadar hiburan kan. Yang penting hati kita. Kalo elok hati ni, baiklah jadinya.
Apa pun, buku merah aku jugak yg nak dah nak tamat tempoh nih. Cemana nak pacu laju-laju neh.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign