Pages

13 November 2010

~Pasal Senaman Fit Ball~

source : Here
Tetiba rasa bes plak buat senaman fit ball ni.
Mahal ke bola ni ah?
Paling aku sker sbb aku baca dia boleh membuang lemak di perut.
Caranya : Tolak badan ke hadapan, angkat dada, luruskan kaki dan angkat tangan ke paras telinga.
Juga boleh mengempiskan perut.
Caranya : letakkan bola di atas lantai. Letakkan kai di atas bola, letakkan tangan di kepala dan angkat kepala dan bahu ke paras dada (membakar lemak di bawah perut).
Bes lah.. nak la terai..
Info : ISihat keluaran Oktober 2010

3 juta komen

ala kak reen. yang jenama bagus pun tak sampai seratus. belilah. berbaloi~ :P

Kalau dah tau harga jangan lupa roger kawan-kawan tau....


tengah berusaha jugak utk kempisssskan perut nih!

Aimi :
Seyes?? ha..nati kak reen nak beli lah.. my dear kak reen kata kalo bwh 100 buleh beli.. nati nak carik

azrina :
mari kita beli bola ini dan kempiskan perut. tehehehhe

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign