Pages

25 November 2010

~Pasal Malam Jumaat Ini~

Hari ni nak tgk dua menda.

Satu - Perlawanan hoki final antara Malaysia dan Pakistan. Sukan Asia 2010.  Rasa mcm eh..masuk final?
Kredit : UTUSAN MALAYSIA
Cayalah!... Tahniah.. Jadi mari kita menontonnya slps Maghrib karang. Aku sker gak tgk lawan hoki ni sbb dulu masa sekolah aku main hoki gak. Tak caya? Sila tgk gmbr ini. Haha. Gmbr thn 1994 yg mana ketika itu baru berumur 15thn. Aww...nak amik PMR pun sempat lagi berhoki bagai. Boleh teka tak mana aku?
Kredit utk kawan aku - Zawidatul Asma.
p.s : Alang Zawi, aku kaut gmbr ni dari FB ko, sila jgn saman aku sbb aku da kredit nama ko. Hik hik hik.
Kedua - nak tgk ini.

Haha. Ada menda aku nak gitau. Nati korang mesti rasa nak sepuk aku. Kuang kuang kuang. Tkpe..afta kita tau sapa masuk final eh..semi final eh? aku gitau. Kui kui kui.

4 juta komen

Minat sukan rupanya akak stoberi ni..

dah kalah la... kite dapat perak je... kite tengok balik keja ptg tadi... tp dah 2nd game la...

aler ritu lagi tanya saper masuk final...hurmmm....

anda di tag...
http://lekatlekitgurl.blogspot.com/2010/11/contest-mimik-muka-menarik.html

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign