Pages

13 November 2010

~Hepi Holiday~

No internet. No lappy.
Kerana kononnya nak .......

Tapi bukan la...
ekceli saja nak merehatkan minda. 
Penat dah..dan lama dah tak bercuti berdua sahaja.


Jadi kami memilih utk ke sini.

Moga apa yg di booking itu mmg seindah gmbr ini lah yer.

Yang ada pemandangan malam yang indah begini


 So........

Source : Google

6 juta komen

selamat berhoney moon..


untung2 ada lagi lepas ni..


hehe..

uish...bestnyer...anak2 tak bawak ker?

HAMBOI!!!! ke mana tu cik jah? ahhahah (feel macam makcik2 kecoh)

=)

azrina :
Ada lagi apa tu yunk?? ada lagi honeymoon?? ada..mmg ada.. teheheh

Nafisa :
Anak-anak?? hihi..ini honeymoon nak buat anak la neh.. teheheh *tetttt*

~ain :
Che jah nak merehatkan minda ni ha che nap oii... tehehehehh

k.reen g mana.tak sabar nak tgk pic hnymoon

EKA :
hihi..da ada jawapan kat entry seterusnya kan..teheheh

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign