Pages

25 November 2010

1st Lucky Draw by HEZE SUZE

Amik masa jap. Nak buat LD che puan heze suze jap.
Gmbr kredit dari blog hezesuze. Aiols amik nih.. jgn saman aiols kaut tnpa kebenaran.
Rules and regulation leh check it out here -
http://hezesuze.blogspot.com/2010/11/1st-lucky-draw-by-heze-suze.htmlNi 1st lucky draw beliau. Hadiahnya adalah RM50. Lumayannn. Boleh beli memacam tu.

Utk hezesuze :
Sila la tahu, aiols ni mmg maleh amat tau nak masuk segala GA/LD bagai neh, tp demi uols heze, aiols masuk jugak semata mata nak suh uols rasa bersalah kalo aiols tak dpt RM50 tu. Aiols kan da bagi uols adiah saguhati retu. Mesti ada adiah saguhati utk aiols jugak. Haha. Boleh tak aiols tulis statement bongok camtu che puan heze? Teheheheheh. Lps tu mengundang hot hot hot issue cam contest NN lak. Ok lah. Abaikan lah statement bongok aiols tu che puan heze.
Aiols masuk ikhlas neh..ikhlassss... aiols sedia maklum, lucky draw mmg berkonsep kan luck. U have luck, u get, u dun have luck, u drop. That's all. Tak payah syusah syusah kan???

Kata beliau juga :
Sila tag 3 org. Ala la la... Aiols tak reti tau nak tag org masuk contest nih. Tapi, again.. demi mu che puan heze, aiols reti kan jugak. Utk itu aiols tag meke bertiga ni. Aiols belasah je, sbb aiols pun tatau deme ni da masuk ke blum LD uols nih. Dgn besar ati ai tag :
1. Cik adik comel yg always melekat dan melekit- The Lekat Lekit Girls- Abb.
2. Ai tot ai tow a puti kat. Ai did Ai did..it AitotYati.
3. My belle belle Hasz yg jauh di perantauan sana. Tk pasti Has da buat blum.. tp tag je lah. Huhu

4 juta komen

ekekeke gelak weols baca n3 uols nie...btw thanks join & support my LD yg tak sberapa nie huhu

eh eh uols lupa nk tepek banner kt side bar ye?? sila letak skrg tau huhu

aiols sengaja tau tak tepek.. sbb nati bila tk dpt mesti mcm, 'owhh.. aku tk tepek banner sbb tu tak dpt'. tehehehhe...

Tp skang aiols da tepek.... tak dpt 50inggit, 5 inggit pun jadi lah.. teheheheheh

ooo menatang ni eh?

baekkkkk akan diusahakan.

tapi kalau kak reen yang menang Ai nk 50-50 ek?

:P

hehehe..me dah buat..btw, thanks coz tagging me..good luck reen..

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign